You are viewing a single comment's thread from:

RE: Долинська

in Ukraine on Steem6 months ago (edited)

Ви помиляєтесь. В Долинський ніколи не працював комбінат. Його строїли при союзі, але не достроїли. Зараз там навіть від рельсів щебень посгрібали. Тож це місто пустує занадто давно, біля 30 років. Цей комбінат навіть ні разу не запустився.

Sort:  
 6 months ago 

Дуже дякую за виправлення. Якщо буду включати цю публікацію, наприклад, в книжку - то обов"язково виправлю
Ось це як працює зіпсований телефон, хтось сказав колезі, а в дорозі колега розповів таку історію
А так я вже погуглив про той довгобуд

Цікаво, це ви десь з тих країв?
Бо відверто кажучи ще недавно я й не знав про існування такого міста. Долина - є місто на Франківщині, там я був проїздом пару раз, а в Долинській бувати не доводилось

 6 months ago 

Дивно якось, я Вам відповів і на це й на друге повідомлення, але відповідей своїх не бачу...

 6 months ago 

Привіт. Для коментів я виділяю іншиий день. Буває так, що спросто втомлюєшся... от в мене зараз так. Вибач, потім відповім.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66521.28
ETH 3454.20
USDT 1.00
SBD 2.67