You are viewing a single comment's thread from:

RE: THE DIARY GAME: 18.01.2024

in Ukraine on Steem7 months ago

В мене було так. Я кожний день забирала малого зі школи і кожний день вислуховувала, який бін бешкетник. Можна було подумати, що в класі він один такий ( тіпа навіть єдиний). Мені було дуже погано після цього, і вчителька знає, що я завжди вдома, були дзвінки і погрози і що тільки не було?! Мій малий не знав вже як себе вести, як забитий горобчік не знав як реагувати і взагалі як поводити себе у школі. І тут я перестала ходити забирати малого, по перше він вже виріс, щоб я його забирала. І тут почалося... Мені на телефон почала дзвонити вчителька і казати як він себе веде. А він як проста і мала дитина не може брехати і все розповідає мені як воно все проходило і він навіть там не стояв. І ось з дних таких дзвінків я її послала. Вона пішла до заучки і вони типу як би вдвох почали до мене говорити, увімнкули громкость. Тут я просто сказала- це що, булінг? Ми скільки можете принижувати мою дитину? по перше дивіться за своєю, а потім дивіться як інше себе ведуть,а потім подивитесь на мою.

Я ж знаю, що в класі діти, як це м'яко сказати, навять не придумаю, а прицепилася до того, який постійно схухає, не може себе словами захистити (послати як інші) і можна все жало на нього вилити.

Більше дзвінків не було і навіть моя дитина спокійна приходила зі школи, та ще й грамоти получає кожний рік.

Радію, що тої вчителькі більше нема, він вже в старшому класі. І я не заздрю тим дітям які зараз в неї, такої дволічної особи я ще не бачила. Благо що зараз дистанційка, дітям просто повезло.
І як би були б якісь пробеми, я підстрахувалась, я записала як вона горлає на дітей.
Раджу малій також записати ор він вашої вчительці, це буде як доказ на всяк випадок)).

...це так, між нами, а то живем в одному "селі" ))

Sort:  
 7 months ago 

Блін, а справді можна трішки почекати з переводом і в цей період записати, як вона спілкується з дітьми. В мене ж є номер голови департаменту освіти ( плюси від поїздки), так хоч докази будуть.
Дякую за підказку))) Ти найкраща)))
Пи Си Ця розмова між нами, далі цих коментів не піде)))

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 57014.79
ETH 2478.23
USDT 1.00
SBD 2.29