You are viewing a single comment's thread from:

RE: Favorite book quotes competition 📖 Конкурс улюблених книжкових цитат ||| #4

in Ukraine on Steemlast year

Марина Невзорова «Кольє Марії Антуанетти».

image.png

Цитат було багато, але я не виділяла їх, тому що це бібліотечка книжка, і я с повагою ставлюся до чужих книжок. До мене хтось читав цю книжку і вже понамацав, тобто, що цій людині хотілося, те вона і підкреслювала. Я такого не люблю, це не красиво креслити в книжці. Це можна було, як що вже так було треба цій людині, занотувати собі у блокноті, у своєму блокноті, а не книжку черкати.

У нашій Даші @darina14, яка працює в бібліотеці, спросила її, що це за клієнт такий? На що вона відповіла, що є такий чудний хлопець, який до всіх книг має претензії і навіть виправляє помилки в книжках. Хоча я дивилася, що іноді він не правильно виправляє. Ось така книжка потрапила мені в руки.

Книжка цікава, останні сторінки я читала в захваті. З неї я виділила дві цитати, поки згадала)).

Хто володіє інформацією, той володіє світом.

image.png

І це дійсно так, тут не посперечаєшся. Перший цю цитату, а тобто афоризм промовив Натан Ротшильд.
Цитую Векипедію:

Реальна інформація, отримана раніше за інших, дозволила Ротшильдам вести безпрограшну гру на біржі. Саме тоді Натан Ротшильд вимовляє свій легендарний афоризм: «Хто володіє інформацією, той володіє світом».

Ось така цитата мені попалася в цій книжці.

Ще одна цитала:

з криком всяка дурниця з голови і виходить

image.png

Це психологи теж пропонують)) Викричатись і тоді стає легшее)). Тобто піти в якесь безлюдне місце і горлати в усе горло, викричати злобу, гнів, біль.

Sort:  
 last year 

Брехати не будемо: трохи вибило з колії, що ви цитуєте книжку російської письменниці. Але розуміємо ситуацію: в бібліотеках все ще не завал української прози. Тому поставилися з розумінням. Сподіваємося, наступного разу не буде ніяких росіян і їхніх книжок.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67120.19
ETH 3459.44
USDT 1.00
SBD 2.72