Дві рибні страви

in Ukraine on Steemlast year

Привіт всім!

Вирішила прийняти участь в конкурсі від @mariam.dariam .
Але як завжди, спочатку побачила конкурс, потім зробила, а потім почитала умови. Так бува. В мене були дуже насичені дні, тож встигала як могла)).

Тож вчора був четвер, тобто рибний день.

Я приготувала дві страви. Перша це салат «Мимоза», другий рибні котлети.

Салат «Мимоза» завжди нагадує мені про мою бабусю. Коли до неї приїжджали родичі, вона завжди готувала цей салат. Тоді він був в диковинку, тобто він був листковий, там був шар риби, шар картоплі і так далі.

image.png

Тож починаю:

1 консервована банка скумбрії
3 картоплини
1-2 морквини
1 цибулина
5 яєць
майонез
сіль

Ставлю варити картоплю в мундирах, моркву і яйця. Далі все очищаю і викладаю шарами. Я роблю по бабусиному рецепту, все простому.

1 шар. Спочатку беру консервовану банку скумбрії, зливаю з неї лишню водичку (водичку віддаю котам. Лиськаюююють тільки так)). Викладаю у форму, змащую майонезом.

image.png

Я ще кожний шар солю. Тож трішки посолить.

2 шар. Далі ріжу цибулю кубиками.

Кожний шар промазую майонезом.

3 шар. Наступний крок треба відділити білки і жовтки з яєць. На велику терку тру білки. Не забуваємо кожний шар промазувати майонезом і трішки солити.

4 шар. Також тру картоплю.

5 шар. Тру моркву.

6 шарТру на маленьку терку жовтки, підсалюю і майонезом останній шар не змащюю.

image.png

Ось і все. Святковий салат готовий.

image.png

Але це ж не все))).
Я обіцяла показати, як я вчора зробила рибні котлети. Нещодавно балакали про ліниві відбивні, то ж в мене вийшли ліниві рибні котлети)).

Другий рецепт «Ліниві рибні котлети».

В крамниці я знову купила вафельні кружки, і забігла в іншу крамницю, і рибний фарш. Страва прийшла сама собі на умі.

Починаємо:

Рибний фарш
Вафельні кружки
Яйця
Сіль
Чорний перец
Коріандр
Олія для жарки.

Фарш треба розморозити , потім посолити, поперчити. І все!

Беремо вафлі, намазуємо на них фарш, другою накриваємо.

image.png

image.png

А далі розколотили яйце в окремій посудині, туди вмокнули приготовлені вафлі і почали жарити на олії.
Результат просто чудовий. Я вперше роблю таку страву. Рекомендую.

image.png

Допис створено для конкурсу КУЛІНАРНИЙ КОНКУРС! Страви з риби https://steemit.com/hive-145157/@mariam.dariam/kulinarnii-konkurs-stravi-z-ribi.

Sort:  
 last year 

Лови прев'юху)

Logopit_1679058950242.jpg

 last year 

суперово!

 last year 

Оце ти придумувата!

 last year 

Та не кажи, сама у шоці))

 last year 

Прикольні котлети!)))

 last year 

ага, мені теж сподобались))

 last year 

Ну от як тут схуднути? Відкрив твій пост і теперь хочеться не їсти, а жерти😂

 last year 

Навідь не знаю що і казати. Чим людини більше, тим вона добріша)))

 last year 

Оо, крута ідея з вафельними коржиками, за цією схемою можна багато чого смачного зробити!)

 last year 

Це факт, так що будемо експерементувати))

 last year 

Дякую за участь. Ого, аж дві страви!

TEAM MILLIONAIRE

Your post has been successfully curated by @nadiaturrina at 30%.

Thank you for your committed efforts, we urge you to do more and keep posting high quality participation.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56299.59
ETH 2984.21
USDT 1.00
SBD 2.22