Contest: colour palette 🎨 pink colour flower 🌹

FrameArt_2022919132720660.jpg
Frameart

Ассаламу алейкум. Я починаю сьогоднішнє ведення блогу з найкращих побажань, щоб Бог зберіг усіх щасливими та мирними.Сьогодні я тут, щоб взяти участь у спеціальному квітковому конкурсі на запрошення @olesia , засновника #Ukraine on Esteem.. Я особливо люблю квіти, і я завжди залежний від квітів. Коли я зайшов у спільноту і побачив дуже гарний конкурс, організований спільнотою. Тож на цьому тижні найкращий колір – фотографія квітів рожевого кольору.Тож я почав писати цей пост сьогодні, щоб взяти участь.

Як я збирав фотографії?

Деякий час тому я відвідав свою дачу. Після візиту на дачу я провів там кілька днів з великим задоволенням і насолодою. Раптом одного разу ми пішли на екскурсію в парк, і мене супроводжували кілька родичів.

Тож під час подорожі парком я заходив у квітник, і квіти були неймовірні. Але сьогодні, коли я побачив, що організовано дуже гарний конкурс, я використав ті квіти, щоб організувати конкурс.

Усі фотографії квітів оригінальні та зібрані мною вручну

Інформація про фотографію

Фотографіяоригінальна
Пристрійsamsung galaxy f22
Зображення —Adobe Photoshop Express
ТипФотографія квітів і краси
Фотограф і блогер@steem-for-future
МісцезнаходженняМісто Газіпур

Тепер насолоджуйся моїми рожевими квітами. Ласкаво просимо до галереї рожевих квітів


PSX_20220919_123847.jpg

øЯîᎶîИДℓ îℳДᎶƎ ᏰУ @Ƨ✞ƎƎℳ-ƒøЯ-ƒυ✞υЯƎ

PSX_20220919_123832.jpg

øЯîᎶîИДℓ îℳДᎶƎ ᏰУ @Ƨ✞ƎƎℳ-ƒøЯ-ƒυ✞υЯƎ

PSX_20220919_123926.jpg

øЯîᎶîИДℓ îℳДᎶƎ ᏰУ @Ƨ✞ƎƎℳ-ƒøЯ-ƒυ✞υЯƎ

PSX_20220919_123905.jpg

øЯîᎶîИДℓ îℳДᎶƎ ᏰУ @Ƨ✞ƎƎℳ-ƒøЯ-ƒυ✞υЯƎ

PSX_20220919_124016.jpg

øЯîᎶîИДℓ îℳДᎶƎ ᏰУ @Ƨ✞ƎƎℳ-ƒøЯ-ƒυ✞υЯƎ

PSX_20220919_124044.jpg

øЯîᎶîИДℓ îℳДᎶƎ ᏰУ @Ƨ✞ƎƎℳ-ƒøЯ-ƒυ✞υЯƎ

PSX_20220919_124112.jpg

øЯîᎶîИДℓ îℳДᎶƎ ᏰУ @Ƨ✞ƎƎℳ-ƒøЯ-ƒυ✞υЯƎ

W3W here

У мене кілька слів про квіти

Квіти - відомий символ кохання. Навряд чи знайдеться на світі людина, яка б не любила квіти. Я також дуже люблю квіти, і краса квітів завжди приваблює і зачаровує мене. Є приказка, що люди, які не люблять квіти, можуть вбивати людей. Тож на закінчення любіть квіти і прикрашайте своє життя, як квіти

Нехай все наше життя буде прекрасним і святим, як квіти.

І всі квіти @olesia Залишилося в альбомі в подарунок для пані. Дякую всім

20220913_142244.jpg

@steem-for-future

Sort:  

Hello friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

 2 years ago 

Дякую за участь🌈

Особливо дякую Вам за оголошення чудового конкурсу. Я також можу брати участь у конкурсі.

Але квіти тобі привіт. Дякую за надихаючий коментар

Good entry, so you are from Bangladesh. You wrote it in Ukraine, that's great. Good luck!

Thank you very much for your comment. Tried to do something unique. Feels good and feels good about myself. Best wishes and endless love.

 2 years ago 

Дякуємо за участь в конкурсі в спільноті Ukraine on Steem!

Ваша громада дуже рада працювати та брати участь у конкурсі. Дякуємо за привітання. Багато любові та найкращих побажань

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63877.55
ETH 3143.56
USDT 1.00
SBD 3.97