Time To Learn: ARDUINO - щось серйозне купив, чи просто забавка?

in Ukraine on Steemlast month

image.png

image.png

Нещодавно я згадував і радіо і процесори. Процесори в плані програмування мені більш до вподоби, та до електроніки все-таки тягне.
Як не як батько був зв'язаний з радіоелектронікою(телемайстер) напевне тому мене і тягне.
Та з фізикою в школі не ладилося - вольти-ампери.... хоча б не переплутати.

І тут з'явилося Ардуіно - і програмування і електроніка все в одному.
Я давненько придбав собі і декілька видів Ардуіно, і декілька компонентів до нього - та компонентів там - сила силена. Довго допомагав усим з програмуванням/математикою, інколи з'являлися пропозиції допомогти з Arduino - та я відмовлявся.

І тут таки довелося, тим студентам що я допомагав у програмуванні випав такий от проект, то ж довелося вчити разом з ними.

То що ж таке Ардуіно?

ARDUINO

це мікроконтроллер(не плутати з мікропроцесором) - можна сказати що це міні-міні комп'ютер, повноцінний)) а процессор - це лиш додавалка чисел.

Це малесенька така платка розміром з аудіо-касету(а що це?) що дозволяє обвішати себе різними датчиками та приладами та керувати останніми через показники датчиків.

Ардуіно з'явилося в Італії у 2005 році як навчальний інструмент для студентів. Воно швидко стало популярним через свою простоту і доступність. Основою Ардуіно є мікроконтролер — невеликий чип, який керує всією системою. Мікроконтролер знаходиться на спеціальній платі, до якої можна підключати різні датчики і пристрої.
Програмування здійснюється мовою схожою на мову С/С++.

На базі Ардуіно школярі та студенти можуть вивчати радіоелектроніку, робототехніку, програмування.

Та сьогодні я більше про те що в мене є, які компоненти.

image.png

Звісно повноцінна плата Ардуіно UNO для розробки (звісно не італійський оригінал, а з Китаю)

придбав до неї такий от бокс

image.png

що захищає трохи пристрій від зовнішнього світу

image.png

це те ж саме, можливо менш функціональне - але коли вже прототип пристрою складений, можна все перенести для звичної роботи на отаке от міні(воно дешевше)

image.png

І ось така "хлібна дошка" - чому вона хлібна дошка?? це ж макетна плата зветься - та про це потім більш детально

image.png

image.png
купив велику та маленьку - на них є відповідні зачіпки щоб з'єднувати одна з одною, та на цих "різнотипних" вони не співпадають - тобто можна зчепити лиш однакові.

image.png

а це те ж саме але під пайку

Ще є світло діоди - зелені, сині, червоні, жовті та багатокольорові RGB? два види кнопок - великі та малі.

Мабуть найнеобхідніший компонент - дисплей, хоч який, як купив два)

image.png

звісно ж без бібліотек(без інструкцій) як команди подавати на ці дисплеї, та й будь який пристрій - це просто мертве залізяччя.

image.png

ось такі от циферки))) - я навіть якось пробував код писати - циферки відображалися

Ще одне ардуіно - отже у мене їх аж три штуки, (правда ще два але як компоненти готових пристроїв - осцилограф та тестер радіокомпонентів)

image.png

Це температурні датчики (один виносний, той що на дроті)

image.png

І одне з самих головних - з'єднувальні дроти, я купляв декілька комплектів, що напевне вистачило.

image.png

Це каталог, це лиш оглядовий допис мого залізяччя, планую сам розбиратися і вчити інших, можливо створю окремий(навчальний аккаунт)

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Some useful info about arduino!

I have used several kinds of arduino for PIC programming and to design several electronics projects back then in the university.

Are you good with PCB designs...?

Maybe we should connect on Discord.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 58867.32
ETH 3223.11
USDT 1.00
SBD 2.30