SEC S20W2 - Mastering Flutter's Widget Tree, State Management, and Essential Widgets

in Ukraine on Steem7 days ago
До появи цих уроків я і уявлення не мав як зробити та завантажити свій застосунок у Android пристрій. Не хотілося полишати дану серію уроків, так як дуже зацікавлений навчитися цьому, то ж деякі інші речі залишу на потім.


image.png

Перше завдання зробив ще на початку тижня, і ось зараз в останній день дійшла черга.
Це все ще не схоже на програмування до якого я звик, це поки що схоже на html/css яких я не знаю(((. Та і коли я поверхнево знайомився з мовою Python вона теж не була схожа на мої алгоритмічні думки.

1. Створіть простий макет із віджетами стовпців і рядків. Створіть простий інтерфейс користувача, який відображає три текстові віджети вертикально за допомогою стовпця. Всередині одного з дочірніх елементів стовпця додайте рядок, який містить три значки, вирівняні горизонтально. Додайте трохи простору між текстовими віджетами за допомогою SizedBox.


image.png

Тут я створюю колонку, а в ній послідовно три елементи текст та додаю в колонку рядок з трьох іконок.

2. Створіть програму лічильника стану. Створіть StatefulWidget, який відображає число в центрі екрана. Додайте дві кнопки: одну для збільшення та одну для зменшення. Оновлення стану програми під час натискання кнопок.

image.png

image.png

Я зменшив масштаб в браузері щоб більше вмістилося коду, довелось збільшити розмір текстових написів.

Основна функція 'main викликає runApp, який запускає MyApp.
Клас MyApp наслідується від StatelessWidget, оскільки його стан не змінюється, а клас CounterPage наслідується від StatefulWidget, так як він має стан що змінюється. Метод createState повертає _CounterPageState, де враховуються зміни на сторінці.
В класі _CounterPageState: оголошуємо змінну лічильника k=0;, а його методи buttonUP та buttonDOWN будуть збільшувати та зменшувати значення k, а так як значення лічильника більш ніде не змінюється то setState(), для відображення змін ми викликаємо лиш у цих двох методах. До того ж зациклив лічильник - зменшення для 0 переводить лічильник до 11, а збільшення більше 11 переводить його в 0. Тобто мій лічильник може мати лиш 12 значень - від {0 до 11}. Хоч тут нарешті вже з'являєтсья кодування)))

Далі створюємо віджет build - використовуємо Scaffold, щоб створити основну структуру інтерфейсу з AppBar та основним вмістом. Створюємо Column до якого додаємо два Text віджети: один для відображення тексту "Поточне значення:" і другий для відображення значення k. В рядку Row розмістимо два ElevatedButton, які викликають методи збільшення та зменшення значення при натисканні.

3. Створіть список елементів за допомогою ListView. Створіть список рядків (наприклад, список фруктів). Відобразити цей список у прокручуваному ListView. Кожен елемент у списку має відображатися як текстовий віджет усередині контейнера з відступами та полями.

Так я переймаюся різними мовами програмування я створив спиcок деяких мов програмування.


image.png

через build я створив Scafford з AppBar для заголовка і використав ListView.builder для динамічного створення списку
Далі в контейнері я розмістив список а зовнішній вигляд оформив через BoxDecoration

4. Дослідіть гнучкість і вирівнювання за допомогою адаптивного інтерфейсу користувача. Створіть макет, у якому поспіль відображатимуться три віджети контейнера. Використовуйте Expanded, щоб один контейнер займав удвічі більше місця, ніж інші. Використовуйте властивості вирівнювання, щоб відцентрувати вміст у кожному контейнері.


image.png

image.png

image.png

Ми використовуємо StatelessWidget, оскільки інтерфейс не має змінного стану та відображає статичні дані.
Scaffold, щоб забезпечує основну структуру інтерфейсу, AppBar задає заголовок, використаємо Column для вертикального розміщення контейнерів. У нього розміщуємо три Expanded віджети, які дозволяють контейнерам займати пропорційний простір. Перший контейнер має flex: 2, що означає, що він займає вдвічі більше місця, ніж інші два контейнери, які мають flex: 1.Кожен контейнер має свій колір і текст, центрований за допомогою властивості alignment.
Цей код демонструє адаптивний інтерфейс, де контейнери вертикально вирівнюються, і один з них займає більше простору.

Інтерфейс користувача профілю: створіть простий макет екрана профілю за допомогою різних віджетів Flutter. Екран має містити кругле зображення профілю, піктограми соціальних мереж у горизонтальному вирівнюванні, текст як ім’я та кнопки, що представляють його різні навички та атрибути. Усе це має бути вирівняно за допомогою розглянутих віджетів макета. За потреби використовуйте SizedBox.

Я так розумію це підсумкове завдання з пунктів 1-4. Я створив копію інформації зі свого профілю https://steemit.com
Завдяки `backgroundImage: NetworkImage('https://......jpg'), я витяг аватар з steemit.com

Всі завдання я робив на сайті https://dartpad.dev/ який часто через раз зависав, та не було часу робити цю роботу на іншому комп'ютері де у мене з минулого уроку встановлено все необхідне.

image.png

image.png

image.png

PS На жаль до Colour Theory, SQL, Excel, Elliott Wave Theory черга виконати домашнє завдання так і не дійшла(((



About me

Sort:  
Loading...

Ця публікація була підтримана командою 7 через @httr4life. Наша команда підтримує вміст, який додає спільноті.

image.png

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65834.12
ETH 2676.99
USDT 1.00
SBD 2.89