You are viewing a single comment's thread from:

RE: Пояс Оріону.

in Ukraine on Steem14 days ago

Десь в останні роки школи був у мене зоряний атлас... Я шукав сузір'я........ Я гадав що вони менші і не міг тому їх знайти...та якось осіннім вечером батько попросив мене з товаришем допомогти перетягти шпалю....перетягли, поклали ..підвожу очі...ов-ва так ось цей оріон...на пів неба!!!!я чомусь очікував що оріон розміром як його пояс, я співставив масштаби і наступні сузір'я вже легше находив

Sort:  
 14 days ago (edited)

Клас, дякую за розповідь, крута історія.
Це ж треба так …))

Я роблю це з допомогою додатку на телефон star walk 2 чі Night sky.
Досить зручно)

 11 days ago 

та тепер то так))) брат щось про таке розповідав, але сам не пробував...
в смартфонах є корисні застосунки - не все ж пасьянси розкладати
а в ті часи ще й комп'ютерів не було не те що телефонів))

 11 days ago 

Жахливі часи 😅
Теж в такі жила.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57849.42
ETH 3122.29
USDT 1.00
SBD 2.43