💰Club200💰 THE DIARY GAME Гарна обновка - 📲Xiaomi Redmi Note 13 📲

in Ukraine on Steem2 months ago

На днях прийшов мій подарунок - новий телефон, а раз прийшов новий - то варто згадати старі, тим більше що я про свій новий (вже відтепер старий) ще не розповідав.

image.png

Свій же колишній допис читати не можу, краще в кількох словах знов розповім. А розповідь про "мої телефони" якось потім.

image.png

Спочатку десь о 2004 у мене зявився Siemens MT50, невдовзі він перекочуав до мами, а у мене був новий Siemens AX75, ці телефони якось на акціях перепадали від брата що робив у салонах, не думайте що задарма - сам не знаю що за вигода була.

А от повноцінно сам собі я придбав NokiaN78 в кінці 2009 року, довгенько він у мене пробув, ще й аська там була (ICQ)
Не скажу коли він у мене змінився на інший, аж розипався вже був бідний, десь в 2016-2017 роках я його змінив на якесь чудо Doogee - ох і намучився я з ним. А десь в кінці 2020 я взяв б/у у друга Blackview BV5500 - "політать" перед покупкою нового. Та так і літав на ньому більше року, доки в кінці 2021 не купив собі Blackview A60 Pro - не поганий такий телефон.

аж тут Xiaomi Redmi Note 13 отак от, я й не думав собі поки оновлювати телефон.
Довелося переносити всі дані. Коли міняв Blackview BV5500 на Blackview A60 Pro здається все автоматично через гугл-аккаунт синхронізувалося, здається лиш прогу ставив що СМС-ки старі переносила.
Тут же новий телефон запропонував встановити Mi Mover і через WiFi все синхронізувалося.

image.png

Не встиг ще сильно ознайомитися новими функціями нового телефону, але перше що видно - це гарний екран, приємно читати новини, дивитися відео - ще хочу встановити який Fb2 reader та прочитати книгу

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

 2 months ago 

В мене зараз Xiaomi Redmi Note 11)). Вже скоро рік буде. Я ним цілком задоволений, чудовий середньо бюджетний варіант, фотки нормальні робить, чи не перший телефон (я топових ніколи не купував), яким я в цьому плані задоволений, а для мене це важливо.

 2 months ago 

у мене брат такий купляв, рік чи два тому...напевне два і 10ку)) - все хотів мені збагрити - а собі інший, та мені й того що в мене на той час був було багато, я без роботи - хто там мені звонитиме.... та й я туго адаптуюся до мобіли...

 2 months ago 

Мені прям подобається фото з еволюцією телефона)) від камʼяного віку до сучасності))

 2 months ago 

ностальгатор))) знадобиться колись....може....

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68799.09
ETH 3831.96
USDT 1.00
SBD 3.63