💰Club200💰 THE DIARY GAME: 14-03-2024 Давно не замовляв з Китаю - варто продовжити!?

in Ukraine on Steem2 months ago

Покупкою памяті я не обмежився, і знов через три роки почав купувати, адресу доставки правда довелося змінити а м. Київ, та вписати індекс уже свого міста, бо інакше Алі не доставляє через війну.


image.png

Більшісь цих товарів пропонував Алі за майже 1USD але якщо купувати разом з іншими, тобто ще декілька інших товарів що пропонують.

у мене вже є такі одні кусачки, давно купляв, здається 78 грн, чи 87 - гарні тим що гострі і рівно відкусююь дріт чи що інше.image.png
Купив отакої от липучки 5м, багато чого ми з братом купуємо - а потім ділимося один з однимimage.png
Купив такий от коротенький насос до своїх великів, бо під час подорожей треба буде чи то підкачати чи заклеїти камеру, а такий маленький не займе багато місцяimage.png
Купив такий от ліхтар, та забув вказати що хочу білий-переднійimage.png
Коли купляв велик купив ще й такі ліхтарі до нього навіть дороже вдвічі ніж тут, а ці по факту теж вийшли вдвічі дешевше, ніж зараз тут на картинці - тобто в рельності в чотири рази дешевшеimage.png
Це для розробки павербанку, зробити корпус з чогось додати цю платку кілька 18650 і буде павербанкаimage.png
От дійсно ціни що зараз майже вдвічі більші ніж я купував, купив велосипедний замок, хоч до дерева прив'язати - щоб не втікimage.png
Знов ліхтарі, і знов червоний, бо забув додатково вказати(( я вже після замовлення писав продавцеві що хотів би передній білий, та чи він прочитав...на початку квітня дізнаюсяimage.png

П'ять предметів обійшлися у 8 доларів, та насос липучка і кусачки десь по 2 длр кожен

Хтось замовляв товари з Китаю?
Як часто? Як вдало? Були промахи з доставкою чи якістю?

Колись навіть у мене сайт був, де можна замовити ці ж товари але ще з деякою скидкою, тобто ніби я не через пошук на сайті їх знайшов, а перейшов завдяки посиланню від посередника, і за такого клієнта, посередник , тобто я сам отримуав кілька відсотків)) - це ще навіть у Webmoney було, згадати б що то за сайт...




Sort:  
 2 months ago 

Замовляю досить регулярно, проте не купую нічого складного, тільки такі речі, які важко уявити зіпсованими, тобто різні дрібнички, наприклад закладинки для книг. З чимось більш серйозним не ризикую:)

 2 months ago 

З-за кордону взагалі ніколи нічого не замовляв, тільки з України) Взагалі, я не часто шоплюсь онлайн, але іноді доводиться, коли не можу знайти потрібну річ в реалі)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68539.09
ETH 3904.12
USDT 1.00
SBD 3.62