💰Club200💰 🍽️ Смажена картопля, та не проста, а з....

in Ukraine on Steem4 months ago

Під час якихось гостювань треба ж було щось перекусити закусити - то смажили картоплю - я спочатку було здивувався - для чого ото так. Спочатку дивувався - а потім через деякий час сам захотів повторити.
Тут ось малий захотів вечеряти - то я й згадав про картоплю з буряком, та й часником.
Взяв я спочатку 6 картоплин, добре що доклав ще потім парочку - вийшло майже 1 кг. Також взяв бурячка, одного ну, а потім ще одного - до пари.
image.png

Також згадав я з а свою сковороду - теж ARDESTO - то вирішив на ній спробувати
image.png
двостороння, гриль, вертів вертів нею на обидва боки - нічого не протікає
image

З першим заходом на дві порції нам з сином я явно не вгадав))

image.png

як потім виявилося з другим теж - (не врахував усушку та утруску)

image.png

image.png

Третину другого буряка таки не докришив - бо я й за той вагався їстиме син чи ні, в картоплі то я не сумнівався - їв би. А от буряк - ну повідгортав би, як не хотітиме. А сам я захотів з буряком - це втретє їм таку картоплю.

Як вивилося - ми з'їли все! Йому я нагорнув добрячу тарілку, собі трохи менше і на сковороді ще щось лишалося.
Та захотів добавки, я теж))) - ще мить і сковорода пуста.
А мама казала він не їсть буряк!!

image.png

Sort:  
 4 months ago 

А мама казала він не їсть буряк!!

В мене так само з томатами. Кетчуп і борщ на томатній пасті їм залюбки, а ось звичайний томат чи томатний сік…

 4 months ago 

image.png
не жив ти у срср не пив томатного соку.....зараз я лиш сік одеського комбінату дитячого харчування вважаю собі смачним.....м-м-м-м

 4 months ago (edited)

Ти не любиш помідора??!!!
image.png

 4 months ago 

ні)

 4 months ago 

Боже ж мій, який смаколики! Смажена картопля то наше усе, але чомусь мені ніколи не спадало на думку додати буряк))

 4 months ago 

Смакота 😋 А я більше за все люблю смажену картоплю з грибами)

 4 months ago 

Ну про "з грибами", я раніше чув...а про це ні разу

Posted using SteemPro Mobile

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67333.38
ETH 3247.21
USDT 1.00
SBD 2.65