Приємні моменти життя

in Ukraine on Steem2 years ago

Ось, нарешті, я знову тут. Мій шматочок раю, мій улюблений пляж. Я сиджу на березі прекрасного чорного моря і не віриться, що не потрібно нікуди поспішати, а можна просто так тихо сидіти насолоджуючись прекрасними моментами.

Сонце неквапливо котиться до заходу. Стає прохолодніше, але камені все ще зберігають тепло спекотного дня, на них так приємно спиратися ступнями.

Стихає дитячий сміх, пляж поступово порожніє, люди один за іншим збирають речі і розходяться. Однак є й інші, яких меншість, - любителі вечірнього купання. У цей час доби вода здається дуже теплою, тому що повітря вже охолов.

Якщо зайти в воду, то можна навіть не відчути прохолоди, а просто перейти в стан невагомості, лягти на спину, і вода буде тримати тебе і легенько похитувати…

Іноді мені теж подобається ось так полежати в спокійній вечірній водичці. Лежиш і дивишся на велике глибоке небо, яке в цей час доби переливається всіма відтінками від ніжно-блакитного до насиченого бордового.

У такі хвилини я шкодую, що не вмію малювати, так хотілося б відобразити цю прекрасну картину на полотні.

У такі моменти на допомогу приходить фотоапарат.

photo_2022-09-13_19-28-37 (5).jpg

photo_2022-09-13_19-28-37 (4).jpg

photo_2022-09-13_19-28-38.jpg

photo_2022-09-13_19-28-38 (3).jpg

Sort:  
 2 years ago 

Прекрасні фото) Дають потрібний настрій :)

Дякую, краєвиди там дійсно чарівні.

 2 years ago 

Як Ви? Ви в Одесі?

Так зараз повернулася до дому, але деякий час була в Туреччині.

 2 years ago 

Дуже гарно, давно не відчував такий настрій, начебто на море з'їздив)

Там дивовижно. Лише там мені вдалося хоч на мить забути про жахіття, яке твориться в моїй країні...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66494.63
ETH 3508.10
USDT 1.00
SBD 2.66