Осіння хандра і порятунок від неї...steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago

Похмурі осінні дні часто супроводжуються дощами. Сіре важке небо сумно плаче по літньому ласкавому сонцю. Тепер його не повернути... дощ вистукує свої мелодії на моєму підвіконні, з розмашистою силою б'є по даху. А я цілий день сиджу вдома і слухаю ці монотонні звуки.

photo_2022-07-28_00-53-10.jpg

photo_2022-09-17_21-53-23.jpg

Іноді буває, що спокійний дощ переходить в грозу, яка супроводжується громом і блискавкою. Коли я бачу блиск блискавки і чую оглушаючі гуркіт грому, мені завжди стає не по собі, особливо в цей час, коли вслухаєшся в кожен гучних звук в повітрі. В такий час добре бути вдома, зручно загорнутися в плед і пити чай або читати цікаву книгу.

З дитинства я любила читати книги. За своє життя я їх прочитала не мало. Будь-яка книга для мене - це невичерпне джерело знань і відкриттів! Відкриттів себе і нових світів всередині себе! Але головна цінність книги, для мене, це те, що книга реально допомагає справлятися зі стресом. Перевірено!

photo_2022-09-17_21-53-23 (3).jpg

У книги яка вас захоплює є ефект відключення від реальності, завдяки якому вона знімає стрес набагато краще і ефективніше, ніж прогулянка або прослуховування музики.

А якщо знайти відокремлене містечко з вашою улюбленою книгою, сховатися пледом і побалувати себе смачним трав'яним чаєм, то полегшення ви відчуєте ще швидше.

Sort:  
 2 years ago 

А ще чай або глінтвейн, і осінь з хандри переходить до статусу релаксу)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63639.69
ETH 2734.77
USDT 1.00
SBD 2.61