Риба

in Ukraine on Steem2 years ago

Без названия57_20210325112111 (1).png

Привіт!

Сьогодні ділюся з вами ось такою милою ілюстрацією.

В якийсь момент мені здавалося, що моє натхнення кудись пішло відпочити. Довго сиділа та не могла придумати, що ж таке цікаве намалювати. Але як тільки переглянула старі фотографії з зоомагазину, то зрозуміла, що сьогодні головним героєм у моєму витворі буде рибка.

2021-04-22-18-31-51.jpg

Це така цікава тваринка, вона ніколи не змінює вираз свого обличчя. Такий собі невимушено бездумний, трішки дикуватий, з холодним відтінком погляд прибирає до глибини душі. Якщо чесно, то я навіть співчуваю рибам, і водночас радію, що Бог дарував людині живі емоції, які так прикрашають наше життя.

Я вирішила трішки змінити стиль малювання, спробувала зробити свій малюнок більш наближеним до того, що малюється на папері. Звісно, для цього користалася іншими інструментами. В сьогоднішній публікації я детально розповім про весь процес роботи.

І так, крок 1: Я намалювала ескіз, основні риси: голову рибки, розташування очей, плавників та хвоста.

2021-04-22-18-18-48.jpg

Крок 2: Інструмент яким я користувалася був "акрил (непрозорий 2)", на знімку екрана ви можете бачити які при цьому були налаштування самого пензля. Далі я підібрала потрібні відтінки у палітру і вже на новому шару почала наносити фарби. Дуже важливо, щоб малюнок здійснювався у декілька шарів, це у рази спрощує роботу. І вже при завершенні ви зможете видалити ескізи.

2021-04-22-18-23-13.jpg
2021-04-22-18-27-50.jpg

Крок 3: Коли рибка розмальована, я переходжу до заповнення фона. Так само відкриваю новий шар, який потрібно розташувати нижче шара з рибкою. Розпочинаю наносити фарби горизонтальними смугами вздовж усього малюнку.

2021-04-22-18-24-56.jpg
2021-04-22-18-26-41.jpg

Роботу завершено!

2021-04-22-18-30-08.jpg

Звісно, я ще трішки погралася з фільтрами, відрегулювала насиченість кольорів та світловий баланс, додала шумів і в результаті отримала надзвичайно атмосферну картинку.

Тільки поглянь! Вона дивиться на тебе!

Дякую за увагу!

Чекайте на наступні мої публікації!

До скорої зустрічі!

By @rikarivka.

Sort:  
 2 years ago 

А що за программа для малювання?

ibis Paint X

 2 years ago 

А вона платна?

безкоштовно

 2 years ago 

Круто, дякую

Нема чого, донька нащула цей додаток і успішно його використовує, а я не зміг у ньому розібратися, тут конфлікт художніх стилів)

О, тато вже відповів Вам, так, вона безкоштовна до використання, сподіваюся, що Вам сподобається її використовувати.

 2 years ago 

У вас тут вся родина?)

 2 years ago 

А вона трохи схожа на рибку з мультику Немо. Тільки колір сірий замість помаранчевого

У тієї інша форма тіла, проте, я хотіла, щоб вийшло весело)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56792.41
ETH 2444.34
BNB 487.19
SBD 2.39