Моменти з життя.

in Ukraine on Steem2 years ago

Сьогодення таке непередбачуване.

Під впливом цього так само непередбачувано народжуються нові ілюстраціїї.

В такому простому малюночку збережуться деякі мої спогади про студентське життя у час війни.

Йду в університет, щоб вчитися, а замість того доводиться годинами десь пересиджувати, бо увімкнулася сирена.

Наш рідний край не падає духом і в такі темні дні. А магазин "Наш Край" завжди відчинений і тривога роботі не перешкоджає.

Без названия552_20221017170546-01.jpeg

Це хоч і не найбезпечніше місце, проте є порятунком для тих, хто хоче хоча б погрітися.

Я також не втрачаю надії на прекрасне майбутнє.

Про це я написала у новому вірші, який є відбитком нашої нової, проте страшної реальності.

Я не думала довго про що писати, бо натхнення саме прийшло щойно загуділа ранкова сирена, коли я йшла до університету. Сподіваюся, цей вірш збадьорить і вашого духа.

IMG_20221005_222203_934-01.jpeg

03.10.2022
Моменти з життя.

Тривожно ранок наш почався...
Не землетрус хитає землю,
Війна про себе знов співає-
Прокинулись студенти і сирени...

Бог нас від безладу спасає,
Ми не одні, що нам боятись
Сирен гучних і авіації?!
Ми ж Божі, ми під захистом!!!

© Rikarivka

Sort:  
 2 years ago 

Пам'ятаю був пару днів у бабусі, сиджу і як почало мене гойдати по сторонам(9поверх), це був не землетрус...
Дуже не звик я до такого, бо живу в будинку, як бахне, то тільки вікна дребезжать.

Мені знайомі і землетруси та вибухи ракет.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57893.29
ETH 3130.56
USDT 1.00
SBD 2.44