You are viewing a single comment's thread from:

RE: Introduceyourself - @peter-stone - Дозвольте представитися!

Дякую! На жаль, пародія, це не мій жанр, проте, я люблю брати участь у конкурсах. Щодо мовчазності моєї сім'ї, то тато намагається бути обережним у коментарях і вчить нас цьому. є приказка, іноді краще жувати, ніж говорити). Говорити, коментувати треба тоді, коли це походить від серця, а не через те, що це хтось вимагає. Ми читаємо пости інших блогерів, наприклад, ми не могли зрозуміти, чи це доберман у Вашої мами, чи накачаний стероїдами той-тер'єр). Але іноді хочеться, щоб залишилися деякі загадки нерозгаданими. Чудового Вам дня!

Sort:  
 2 years ago (edited)

Чудового дня, і пам'ятай: тато — просто людина, і ти можеш думати самостійно, і мати власну точку зору ;)

Мені не потрібні від Вас голоси, це був мій перший та останній пост тут. Дивно, що мене намагається виховати людина, яка не пробувала виховати своїх дітей, мені дуже вас шкода.

 2 years ago 

мать моя женщіна, хлопче, я даю тобі поради, як на платформі стати на ноги. мені плювати на твоє виховання. шкодувати треба, що тебе надресирували отак от кидатися на людей. реально, якась сумна картина.
все. а то даремно витрачаю сили на тих, хто закрив очі долонями.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64300.62
ETH 3165.63
USDT 1.00
SBD 2.56