The Diary Game: Одна вечірка, дві іменинниці в Чилі.steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem14 days ago


З дружиною, племінником і бабусею.

Чим більше минає часу, тим більше я усвідомлюю, що не тільки технології постійно змінюються, а й багато культур у деяких західних країнах.

Ситуація, яка досі триває у Венесуелі, змусила багатьох її громадян емігрувати до різних країн світу, приймаючи частину культури кожної країни, але водночас змішуючи її, щоб надати свій власний колорит культурі, яка в кожного з нас закорінена в серці.

Мою дружину і мене запросили на сімейну зустріч, маленьке свято, де відзначали дні народження двох членів родини; Одній з них виповнилося 15 років, а іншій — 16 років.

Я був на святах, де святкують два дні народження одночасно, бо вони припадають на один і той самий день, але не на такому важливому святі, як святкування довгоочікуваних 15 років.




Мушу зізнатися, що почувався досить дивно на тій зустрічі; бути оточеним такою кількістю молоді, бачити "нові" сексуальні танці під регетон і ту електронну музику, що оглушає всі почуття, не збігалося з тим, що я очікував і до чого звик.

Чи не є я старомодним і ще не звик до того, що також маю змінюватися разом зі світом? Не знаю напевно, але в одному я впевнений: я не належу до цього середовища.

Звичайно, що зустрічі з родиною завжди були для мене пріоритетом у житті. Розмовляти на добрі теми, наприклад, успіх як результат багатьох невдач, або теми, пов'язані з особистісним зростанням, завжди були моїми улюбленими, але... Хто може вести розмову, коли музика така гучна? Як відчувати спокій, коли пум-пум музики здається, що знаходиться всередині серця, змушуючи його битися сильніше і в такт мелодії?




Я люблю ділитися, святкувати життя, успіхи інших і жити своїм життям, займаючись тим, що мені подобається, наче цей день — останній у моєму житті.

Я добре знаю, що житиму ще багато років, бо я працюю над цим, і ще не закінчив свою місію на цій землі, яка полягає в тому, щоб бути щасливим, дарувати трохи щастя менш щасливим і показувати іншим їхній власний шлях до щастя.

Це, для мене, є справжнім значенням життя.

Я пишу в цій спільноті, тому що хочу поділитися своєю культурою та своїм досвідом у країні, яка не є тією, де я народився, і водночас вчитися на їхньому досвіді та їхній культурі.

Надсилаю свої найкращі побажання українській спільноті, і нехай скоро відновиться мир, якого ми всі так прагнемо для України.

image.png

Tal vez no seamos grandes escritores, pero estoy seguro de que todos tenemos algo que contar..gif


100% оригінальний вміст


Я не збираюся просити вашого голосу за мої дописи, однак, я думаю, ви вже знаєте, яким буде правильне рішення..

ДОСЯГНЕННЯ 1

discord_qr.png

Discord Link.

Усі зображення є моєю власністю або створені за допомогою інструментів штучного інтелекту, таких як Ideogram, за допомогою спеціальних інструкцій, наданих для отримання ідеального зображення, відредагованого в Canva та для ексклюзивного використання в цій публікації. Крім того, я зазвичай використовую інструменти, які видаляють фон із зображень, наприклад remove.bg або будь-який інший інструмент, який дозволяє мені надавати ексклюзивний, якісний і вільний від плагіату вміст.

Sort:  

TEAM 2
: Congratulations! This post has been voted through steemcurator04. We support quality posts, good comments anywhere and any tags.

Team 2 curation.png

Curated by : @shiftitamanna

Muchas gracias :)

Hello there

The more time passes, the more I realize that not only is technology constantly changing, but so are many cultures in some Western countries.

As time goes on, i am constantly amazed by how fast technology and culture are evolving. It is like wow I love how you are so aware of how fast technology and culture are changing. It is amazing how these things shape our lives and interactions.

The situation that is still going on in Venezuela has led many of its citizens to emigrate to different countries around the world, taking part of the culture of each country, but at the same time mixing it to give its own flavor to a culture that is rooted in each of us in our hearts.

I appreciate that how you pointed out the beautiful mix of cultures that happens when people from different countries come together. It is a great reminder that our differences are what make us stronger.

I must confess that I felt rather strange at that meeting; To be surrounded by so many young people, to see the "new" sexy dances to reggaeton and that electronic music that deafens all the senses, did not coincide with what I expected and what I was used to.

I totally get how you felt out of place at that meeting. it can be great to be around new things and people. But it is great that you were honest about it.

I love sharing, celebrating lives, the successes of others, and living my life doing what I love, as if this is the last day of my life.

And lastly, your interest for living life to the fullest and celebrating others successes is so peace. You have a beautiful outlook on life. Keep being you and sharing your positivity with the world.

Thank you so much, @jdanita, for your nice comment.

You're doing a great job!

Congratulations!

Thankyou so much !!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 60295.64
ETH 3298.00
USDT 1.00
SBD 2.37