Змія у кишені

in Ukraine on Steemlast year

Радий вітати своїх читачів. Сподіваюся мої спогади вам не набридли і ви не заводите до неба очі, побачивши мою чергову розповідь.

У мене в школі був друг на ім'я Андрій, мешкав він на сусідній вулиці, практично поряд з моїм будинком. Разом з ним ми ходили до школи і додому ми поверталися також разом.

А зараз курйозна історія з дитинства, яка сталася з Андрієм, а я став безпосереднім учасником подій про які я розповім далі.

Справа була під час літніх канікул і було мені 11-12 років. Це був звичайний літній день, такий же, як і всі, але мені подзвонив мій друг і покликав до себе в гості, пообіцявши показати живу змію. Звичайно ж я не роздумуючи помчав до Андрюхи. І ось я в нього вдома і тримаю в руках вужа. Вуж цілком собі нешкідлива змія, яка не має залоз з отрутою і безпечна .

Natrix_natrix_(Marek_Szczepanek).jpg

Андрій розповів мені, що знайшов вужа на дачі і що вуж живе в нього вдома вже кілька днів. Але мама Андрія незадоволена сусідством зі змією і просить віднести його до зоопарку.

Поклавши змію в кишеню ми вирушили до зоопарку, який знаходився неподалік нашого будинку.

На вході ми пояснили мету нашого візиту, показав нашого вихованця і нас пропустили, пояснивши, куди нам його нести.

А далі сталося те, чого ми не очікували. Коли ми опинились у тераріумі, а саме туди нас відправили на вході до зоопарку, і поклали змію на стіл, усі співробітники тераріуму з криком розбіглися в різні боки. Виявилося, що наша змія це не вуж. Наша змія виявилася гадюкою.

Hugorme.jpg

І нам пощастило, що вона нас не покусала. Співробітники зоопарку припустили, що вона витратила свою отруту незадовго до того, як Андрій знайшов її і нова порція отрути не встигла накопичитися в потрібному обсязі.

Але в будь-якому випадку моєму другу дуже пощастило. Адже гадюка небезпечна змія і дуже отруйна, а її укус може вбити людину. І мені теж пощастило змію в зоопарк я ніс у своїй кишені.

Ось така історія сталася з моїм другом і мій. А якщо ви зустрінете змію, не чіпайте її і не несіть додому.

До нових зустрічей.
Фотографії змій для ілюстрації взяті з сайту вікіпедія.

Sort:  
 last year (edited)

Якось я з батьком ходів за грибами. Дитинство моє в Криму було. І ось там посеред поля був каналізаційний люк. Мене ще здивувало - поле та люк. Звідки він взявся? Ну я і заглянув туди. Там глибоко було - метрів 6. Але на дні там було щось нереальне - там було кубло гадюк. Десь так десятка три-шість ))) Отож ми з батьком дуже обережно звідки відходили. Практично, як ніндзя ))))))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 62835.39
ETH 3401.78
USDT 1.00
SBD 2.39