Як я до коледжу вступав

in Ukraine on Steemlast year

Всім привіт із сонячної Одеси. Сьогодні включали електрику лише на дві години, офіційні ЗМІ говорять про складну ситуацію в області та про те, що відновлення енергопостачання займе багато часу.

IMG_20230205_132357.jpg

А я продовжую спогади, які вам уже набридли. І я впевнений, що побачивши мою розповідь, ви підводите очі до неба і вимовляєте: - «Знову він зі своїми мемуарами». Просто сидячи в квартирі без електрики, нічого не залишається як розважати себе спогадами. Тому що будувати плани не виходить, я живу одним днем.

Тож почнемо. До технікуму я вступав не відразу після школи, як усі нормальні люди. А через кілька років на те були свої причини. Вступав я не один, а з другом Анатолієм. Було початок літа, приймальна комісія тільки-но почала приймати перші заяви від абітурієнтів.

І ми з Толиком були серед перших абітурієнтів, які подали документи. Надходили ми на будівельне відділення Гродненського Державного політехнічного коледжу.

ggpk.jpg
джерело фотографії https://kolledzhi.by/ggpk.html

У приймальній комісії ми дізналися, що для вступу нам необхідно буде скласти іспити. Одним із предметів вступних іспитів була математика, яку я призабув з моменту закінчення школи. І я вирішив підготуватися та позайматися з репетитором. До іспитів було два місяці. Протягом цих двох місяців щодня після роботи я поспішав на заняття.

І ось прийшов серпень та день іспиту. Я і мій друг Толік прийшли до аудиторії, в якій проходив іспит. На дверях висів список абітурієнтів, у якому я себе не знайшов. Толік там був, а мене не було. як так сталося, подумав я, не знайшовши свого прізвища в списках. Пролити світло на цю ситуацію я вирішив у приймальній комісії, куди вирушив, переповнений неспокійними думками.

І ось я в кабінеті голови комісії ставлю питання – чому і як так. І отримую відповідь: "А ви прийняті ще в червні на основі конкурсу атестатів. Ви маєте високий середній бал, що дозволило зарахувати вас без вступних іспитів". Я, звичайно, був дуже радий, але на душі шкреблася жаба, адже я витратився на репетитора, а міг заощадити гроші.

Мій друг Толік успішно склав іспити, але 1 вересня на навчання не прийшов. А ще через день забрав документи та поїхав на заробітки до Португалії. Я успішно закінчив коледж, поклав диплом на полицю і жодного дня не працював за отриманою в коледжі спеціальності.

IMG_20230206_123358.jpg

Ось така історія з минулого.

До нових зустрічей.

Sort:  
 last year 

Уявляю, яке полегшення: не треба складати іспит) А світло обов’язково буде, у нас теж був період, коли світло було тільки пару годин на добу, а минулого березня і квітня взагалі не було, бо ми весь березень були в окупації, а потім ще місяц поки все відновили.

 last year 

Я вірю серцем і душею, що все буде гаразд, що все буде Україна!!!

 last year 

Мені здається, зараз багато хто так із своїми дипломами зробив. Мій поки рік пил збирає. Спогади то добре!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65092.40
ETH 3470.06
USDT 1.00
SBD 2.50