The Diary Game 11-02-2023. Дитяча образа. Спогади

in Ukraine on Steemlast year

Привіт із сонячної Одеси.

Відключили електрику і я знову копаюсь у пам'яті і витягую дитячі спогади. Хочу вам розповісти одну історію. Але перш ніж почну хочу вас запитати. Який ранній дитячий спогад у вас зберігся в пам'яті? Напишіть у коментарях.

Історія з мого дитинства відбулася, коли мені було близько 4 років. Цей вік легко визначити за подіями. Мій прадід, про якого напишу далі, помер, коли мені було 4 роки. А у моїх спогадах він є. І ще після його смерті ми не їздили до села.

Тож почнемо.

Я дуже боявся свого прадіда, він був дуже старим, йому було 90 років. Я пам'ятаю, що він мав дуже великі натруджені руки. Пам'ятаю, як він сидить на ліжку з покладеними на коліна руками. Мені було страшно на нього дивитися, я думаю, всіх маленьких дітей лякає вигляд старих.

IMG_20230211_173039.jpg

Це мій прадід.

IMG_20230211_173048.jpg

А це він і моя прабабуся.

У вихідні в хаті у прадіда завжди збиралося багато людей: діти, онуки правнуки. Правнуків було четверо – я та мої двоюрідні сестри. Вони були набагато старші за мене і вже ходили до школи. Мій хрещений давав їм вудки і вони йшли до вечора на озеро, а я залишався один із дорослими. Але не цього дня. Цього разу мій хрещений зрізав довгу гілку ліщини, взяв капронову нитку та саморобний гачок із дроту, зібрав із цього снасть, насадив на гачок дощового храбака і відправив мене до сестер. Ви не уявляєте як я був радий.

Я кулею помчав на озеро. Варто додати, що озеро було недалеко від будинку, його було видно з ганку. Я швидко знайшов сестер і закинув свою нехитру снасть. І ви не повірите, я спіймав невеликого сомика. Зрадівши видобутку, я побіг додому похвалитися. Але сестри вихопили в мене вудку на якій тріпалася, спіймана мною риба, і обігнавши мене побігли до будинку.

Пам'ятаю, як я розплакався, сів біля дороги і як згодом за мною прийшов прадід. Взяв мене своєю великою страшною рукою і повів додому. Я був у жаху, мені було так страшно, що я забув про рибу та сестер.

Ішов час, але ця історія завжди сиділа в моїй голові. І ось одного разу, коли мені було 37 років, мені зателефонував мій хрещений і попросив допомогти. Треба було відвезти його та його дружину на цвинтар до прадіда та допомогти з ремонтом огорожі на могилі. Приїхавши на цвинтар, ми стали згадувати історії з минулого і я розповів їм історію, яку ви прочитали. Дружина мого хрещеного, подивилася на мене і з подивом відзначила, що не може повірити, що я так добре все запам'ятав, адже мені було три роки. А потім, повернувшись до свого чоловіка, сказала йому: «Ось бачиш, адже ми знали, що це він спіймав, дівчатка прибігли і розповіли нам, що Сашко спіймав рибу, а ми не повірили і ніхто його не похвалив, а він всю життя вважав себе скривдженим». Хрещений опустив погляд, підійшов до мене і обійняв мене. І тихо сказав мені прямо у вухо, що я молодець і що того сомика, виявляється, приготували і його з'їв я. А я навіть і не пам'ятав, що було потім, після того як мене забрав прадід з озера додому.

Ось така історія дитячої образи. Хваліть своїх дітей за їхні успіхи, нехай діти пам'ятають похвалу і не мають образи в пам'яті.

Всім тихої ночі та нового сонячного дня.

Sort:  
 last year 

Ти мене теж змусив згадати історію, про те як я мала ловила рибу))

TEAM 1

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator04. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @stef1

Screenshot_20221130-164846_Canva.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56482.82
ETH 3004.94
USDT 1.00
SBD 2.21