The Diary Game 10-02-2023. Спогади дитинства. Мотоцикл 🏍️

in Ukraine on Steemlast year

Всім привіт.

Поки лунае повітряна тривога я вдаюся до спогадів. І сьогодні я знову розповідаю про свого дядька Володю.

У мого дядька був мотоцикл Ява-250 1969 випуску.

Jawa_250_typ_353_100.jpg

І була у цього мотоцикла болячка. У ньому міг раптово розрядитись акумулятор. Ця особливість мотоцикла і стала причиною історії, яку я хочу розповісти.

Коли мені виповнилося 12 років, мій дядько почав брати мене із собою на рибалку. І ми їздили порибалити його мотоциклом.

І ось одного разу порибаливши ми зібралися додому, а мотоцикл не заводиться. Сів акумулятор. Та ще й на зло пішов дощ. Єдиний спосіб завести мотоцикл у такій ситуації – це спробувати розігнати його, для цього треба бігти і штовхати мотоцикл, тримаючись за кермо. І ось мій дядько знявши з себе куртку і шолом, щоб було легше, викотив мотоцикл на дорогу і став його штовхати, тримаючись за кермо і бігти поруч. Але мотоцикл не хотів заводитись. А дощ лише посилювався. І ось після чергової невдалої спроби завести мотоцикл до нас під'їхав міліціонер.

hqdefault.jpg

У ті далекі часи міліція їздила мотоциклами з візками. Міліціонер попросив документи у мого дядька. Подивившись уважно їх, він сказав

-Шолом одягни!

Дядько заперечив, що в шоломі важко штовхати мотоцикл і бігти. Але міліціонер знову сказав

  • Шолом одягни! Інакше штаф випишу!

Дядько вирішив не сперечатися і нарватися на неприємності, одягнув шолом і побіг, штовхаючи мотоцикл і диво, двигун завчав, а з вихлопної труби пішов дим. Ми були врятовані, наш транспорт був готовий везти нас додому. В цей час пролунав голос міліціонера

-А не одяг би шолом, не завів би! Навіть мотоцикл знає, що без шолома їздити не можна.

Сказавши це, міліціонер простяг нам документи, які брав на перевірку, і поїхав у своїх справах. Ми ж зібрали свої речі і, застрибнувши на нашого залізного коня, помчали додому. І потім ще довго згадували гучний крик міліціонера

-Шолом одягни!

Дотримуйтесь правил дорожнього руху та пам'ятайте про шолом.

До нових зустрічей.

Фотографії для ілюстрації взяті у Вікіпедії

Sort:  
 last year 

Та, не дрицик, а мрія🤣🤣🤣

 last year 

Безпека понад усе!) Чудовий мотік, вони зараз дорогі у відреставрованому варіанті)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56240.84
ETH 2996.70
USDT 1.00
SBD 2.21