The Diary Game 08-02-2023. Чергова операція

in Ukraine on Steemlast year

Вітаю друзі.

Сподіваюся, що ви всі живі, здорові та перебуваєте в безпеці. Сьогодні ворог вирішив перевірити наші нерви на міцність. Знову обстріли, знов прильоти, знов жертви серед мирного населення. Сьогодні у мене вдома світло було 8 годин, я відвик від такої розкоші. Але зате у мене нагрівся бойлер і можна буде прийняти гарячу ванну. А ще в мене сьогодні була третя операція, на якій я налякав усіх лікарів.

Але день у мене почався з того, що я пішов забирати очні краплі в аптеку. Ці краплі необхідно капати в око після операції протягом 7 днів, 4 рази на добу.

IMG_20230208_115152.jpg

Купивши їх, я сів у маршрутку і вирушив до клініки.
А зараз про те, як я налякав лікарів. Почалося з того, що коли мені робили анестезію, а роблять її просто – закопуючи око спеціальними краплями, у мене дуже стало щипати і пекти в оці. Я сказав про це лікареві, на що отримав відповідь, що таке можливе. І ось мені зробили всі маніпуляції, завершилася операція, я нічого не відчув, боляче не було. І після операції проопероване око обробляють антибіотиком, буквально заливаючи його на поверхню ока. Я відчув як це зробили і через пару секунд я відчув жахливе печіння і дикий біль, було так не приємно, що я не стримався і голосно застогнав або навіть закричав, я вже й не пам'ятаю. Лікарі переполошилися, виявилося, що я перший у їхній практиці, кому стало боляче від антибіотика. Але біль швидко пройшов. Око перевірили під мікроскопом та наклавши стерильну пов'язку відправили додому.

IMG_20230208_102347.jpg

Найцікавіше, що коли я увійшов у маршрутку мені поступилися місцем, зазвичай це роблю я.

Дорогою додому зайшов до магазину за продуктами. Взагалі-то мета була купити каву, але не єдиною кавою жива людина, а хлібом, морквою, цибулею, булкою з родзинками та соняшниковою олією, а макарони це взагалі святе. До речі, дуже хороші макарони та недорогі 27 гривень за кілограм.

IMG_20230208_115229.jpg

На цьому буду з вами прощатимуся, лікар сказав не напружувати очі.

Sort:  
 last year 

Сестра також каже, що незвично, коли довго світло. Сподіваємося, що найближчим часом це питання стояти не буде взагалі!

Одужання тобі!

 last year 

Дякую! Так само сподіваюся, що скоро все буде як раніше.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56240.84
ETH 2996.70
USDT 1.00
SBD 2.21