Коробка від сигар. Петрик.

in Ukraine on Steemlast year

Вітаю читачів мого блогу.

Я продовжую цикл спогадів з мого дитинства.

Моє дитинство минуло в маленькому дворі, де, як у пісні "Городок", усі знали одне одного як рідних людей. У моєму будинку жив дядько Міша. І в мого сусіда в підвалі була майстерня, там він зберігав мопед, велосипеди і постійно займався їхніми ремонтами. У ті часи радянської якості, будь-який власник механічного засобу пересування, ставав слюсарем і вмів його ремонтувати. Майстерня дядька Михайла вабила нас, хлопчаків, і ми могли годинами спостерігати за тим, що відбувається в ній.

Але мова піде про один предмет із майстерні, який був для нас хлопчаків магнітом, від якого неможливо було відірвати очей. Цим незвичайним предметом була коробка від кубинських сигар із зображенням індіанців. Я довго зараз намагався знайти таку коробку в інтернеті, але зміг знайти тільки схожу.

image.png

І ще кілька для того що б ви могли зрозуміти наскільки це красиво. Ці коробки як витвір мистецтва

image.png

image.png

Кожен з нас, хто приходив у майстерню, мріяв стати володарем скарбу. Але дядя Міша був суворий і навіть не давав потримати коробку в руках. І ми ходили дивитися.

У сусідньому дворі жив хлопчик Петрик, він був молодший за мене і він був сиротою. Мама його померла під час пологів, а батько одружився вдруге і залишив Петрика на виховання своїй мамі - Петриній бабусі. Петрик ріс як перекотиполе, Хтось то дасть йому цукерку, хтось покличе додому і нагодує обідом. Петрик був дуже веселим, вічно немитим світловолосим хлопчиком, якого всі дуже любили.

Петрик теж прибігав у майстерню і теж любив витріщатися на красиву коробку. І ось одного разу сталося неймовірне, дядько Міша зняв коробку з полиці, дав її Петрику, зі словами - дарую, тепер вона твоя. Петрик схопив коробку, притиснув її до себе і помчав у невідомому напрямку, тільки п'яти заблищали. Усі, хто були в майстерні, не могли повірити в те, що трапилося, і поки ми відходили від шоку, Петрик повернувся. Він простягнув коробку дядькові Міші і сказав: "Я не можу її залишити у себе, вона всім подобається, нехай вона стоїть на полиці, щоб усі могли на неї дивитися". Михайло взяв коробку в Петрика з рук, подивився на нас і, простягнувши її, дозволив потримати в руках. Це був один єдиний раз, коли він зробив виняток зі своїх правил.

Я часто згадую Петрика і його вчинок. Маленький хлопчик, який дав урок усім, хто був у майстерні - урок безкорисливості.

Усім спасибі за увагу. До нових зустрічей.

Sort:  
 last year (edited)

Так, тепер мені цікаво, а що було в тій коробці після цигарок?🤣 У мого батька була також такого плану коробка і він тримав там опаришів для рибалки

 last year 

Сусід з тієї коробки порошини здував, вона була наче тільки з магазину. Я ж написав, стояла на полиці, до рук не давав.

 last year 

Ну мало лі, може він там гроші як заначку ховав🤣

 last year 

1000000$

 last year 

Як би таку суму, то не сидів би він у гаражі🤣

 last year 

Абрам, що б ти робив якби був царем Я би жив трохи краще ніж цар, я б ще шив вдома

 last year 

5QqP4NVdsPNcDeePyfoZLTLv8efTACU5P6GADTBgMgfXR86cXnAReaMqvt6RTKmEFp5MLrgZGqCdrYprvb7JPXoSMDo8eS3Udcyh3xYmEhrJbozsroMk9rfbHHkUwieynbezK9yox7ctNmWAX1Urw65YpPaH1FKGWv6tSDMmv4KgYs3RKytAvxQKsaEsHNCsbum8RUZyPgbj.png

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 62835.39
ETH 3401.78
USDT 1.00
SBD 2.39