The Shopping Game: Zакораne. Sweet Factory Store / Солодка фабрика в Закопани

in Ukraine on Steem2 months ago

IMG_20240523_165610.jpg

Привіт усім.

Сьогодні ми всім колгоспом в Закопани. Не знаю як вірно називається це місто, тому прошу прощення. Ну не грамотна я, бо буквар скурила ще в першому класі, а про географію взагалі мовчу ☺️.

Отже, екскурсія по місту буде пізніше у дописах, а зараз я хочу розповісти про магазин Солодка фабрика/Sweet Factory Store. Напевно це мій рай!!!

IMG_20240523_163613_713.jpg

IMG_20240523_163651_861.jpg

IMG_20240523_163648_384.jpg

От чесно кажучи не люблю я з мамою ходити, вона попереду планети всієї, а я ж люблю пошвендяти попід ряками та поміж рядків, роздивитися, сфотографувати, прицінитися, та таке інше. Коротше я псіханула і тупо відстала, якщо вона так поспішає, тоді нехай сидить та чекає мене на дворі, так їй і треба! Сердитись без толку!

Мама моя і Діма "спєлісь", вони ходять швидко, купують не дивлячись на ціни, та скоренько до виходу. А ми з моєю донькою (ну моя ж, від мене перейняла), йдемо неспішними кроками, роздивляємося все. Треба подивитися, понюхати... І якщо Віка з Дімкою в Закопани вже втретє, то я вперше й поспішати не збиралася взагалі. Коротше, розкажу та покажу, і це ще не всі фото, нажаль, бо кажу ж, мама як наче естафету передає, хто перший...

IMG_20240523_163524_970.jpg
Оце, доречі моя мама. Ви подивіться як вона біжить, то капець якийсь. Куди, чого, для чого? І так все життя. Куди її несе так швидко?🤗

Це магазин солодощів у місті Закопане.

IMG_20240523_165738.jpg

Як тільки я потрапила у цей райський куточок все, якимось чарівним дивом я вже знала польську☺️, ну не диво?

IMG_20240523_165821.jpg

IMG_20240523_165802.jpg

IMG_20240523_165553.jpg

Тут байдуже яка цукерка, шоколадна чи іриска, жувальна чи на паличці, з жуйкою чи з желе, а може зефірка або різноманітні горішки та родзинки в шоколаді, чи фінік, полуниця, черничка, банан, барбарис у шоколаді... Все це коштує 12,5 злотих за сто грамів. Тобто ти ідеш до прилавка, береш баночку, чи то літрову, чи то пів літрову, або пакетик, кладеш туди які ти хочеш цукерки насипом та йдеш до каси.

IMG_20240523_165522.jpg

IMG_20240523_165501.jpg

Ну я ж, "дурного та много", і у пакетик і у баночку, і друзям на подарунок, нагребла цукерок майже на всю українську зарплату.

IMG_20240523_171905.jpg

Доречі, 12,50 злотих за курсом якщо округлити, то грубо кажучи 127грн за сто грамів. Оце я вже відірвуся, і вдома ще довго буду куштувати та пригощати своїх друзів.

IMG_20240523_165710.jpg

IMG_20240523_163930.jpg

А ще я знаю одного гарного хлопчика на ім'я Ростик, він мені ну дуже подобається, тож я для нього накупила різноманітних і шоколадних і жуйок, желейок у вигляді пальців, павуків, черепів. Гадаю Ростик буде радий. Головне привезти те все додому ☺️.

IMG_20240523_165439.jpg

А ще ми з донькою зробили іменні наліпки на баночки, у неї на банці з цукерками написано Вікуся, у мене ж як завжди Олеся. Тепер у нас іменні баночки та цукерочки☺️. У магазині є термінал який робить такі наліпки з лого та смайлами. На моніторі просто пишеш своє ім'я, та байдуже що і термінал видає наліпку, ліпи хоч заліпися ними. Ми ж як завжди почали писати з малою усіляку дичину, от як наприклад, цукерки для Діми та мами підписали "какулі, какашки", ну дурні, що з нас взяти☺️. Мама та Діма в курсі, що від нас з малою можна очікувати що завгодно, тому вони навіть не ображаються.

IMG_20240523_163948.jpg

IMG_20240523_163939.jpg

Ну і на останок покажу вам які купила я цукерки. Я просто обожнюю марципани та мигдаль у кориці, тому для себе купила саме ці цукерки. А ще апельсинові палички у шоколаді, чорницю, родзинки, банан, малину, різні види горішків і все це у шоколаді. Мати моя жіночка, яке ж це задоволення, жерти не пережерти, я прямо сама собі заздрю ☺️, скільки смакоти солодкої.

IMG_20240523_164003.jpg

А, коротше, заходжу ж я до магазину, а там царство солодощів, очі як у хаміліона вертчться у різні боки, я кажу продавчині:

  • Добру дзень. А цукерки як куповач? Їх так дужо, а я так єдино☺️, так бардзо кохам слодюще...

  • Добрий день. А цукерки як купувати? Їх так багато, а я одна і так люблю солодке...

Мала ж мене трохи нашпрехала. Чи то я смішно та не вірно говорю, чи то продавчиня в шоці. Вона стоїть та сміється, каже мені, типу, беріть баночку та насипайте собі все що на вас дивиться. І тут мене понесло...


-А мешкать?


-А жити тут можна?


Дівчатка продавчині вмирають зо сміху, а я на ломаній польській виражаю свій захват. У захваті, в раю у царстві цукерочок... До каси ми вже ходили то з Дімою, то з Вікою, я тільки карткою пік-пік, бо не дай Боже у мене щось спитають, я ж не відповім, або відповім та знову будуть ржати ☺️

Всім миру...

________💛💙________

Все буде Україна!

image.png

Sort:  
 2 months ago (edited)

Ти як завжди на приколі. То там би ти про основну їжу і забула геть. Ти дивись тепер я знаю де тебе шукати при случаї еслі ти поїдешь знову до дітей.

 2 months ago 

😅

 2 months ago 

Я б теж залюбки туди переїхала)))

I think it is my mother only that is like that, I also did not like walking with my mother at times. She always seems far and far ahead and ahead like planet also sometimes

 2 months ago 

😊🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67363.69
ETH 3247.42
USDT 1.00
SBD 2.66