The Diary Game : Та! Топ-модель по українські...steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steemlast year

IMG_20230210_150053.jpg

Всім привіт, друзі! День почався "діло херня", настрій також, а чому, про те нижче. Але якщо так за все перейматися то пішло воно під три чорти, ніяких нервів не вистачить. Тож я харконула смачненько так на всі проблеми і пішла за гарним настрієм.

Спочатку пішла шукати настрій до кав'ярні, бо смачна кава з мелених зерен та з додаванням молока підзаряджають, а ще дарують задоволення. По дорозі зустріла подругу, то ми з нею на пару пили каву, розмовляли, казилися як малі діти, трошки пореготали. З Дашкою ми завжди ходимо в одне і те кафе, але є у нас такий жарт:

  • Ну що, сьогодні ідемо, у кафе "судорога" чи у кафе "забігайловка".
  • Ні, ми там вже були, давай сьогодні підемо у кафе "на погребах".

Це тільки наші з Дашею приколи і чому ми так жартуємо, то особисте. Але такі жарти дуже додають настрою.

IMG_20230210_135157.jpg

Ще сьогодні ми з нею курили кальян (це теж гнали дурочку). Тобто вона купила якісь нові цигарки і ми куштували їх на смак, під каву пойдьот! І знову ж таки гнали з того, типу ми такі олігархині, куримо кальян (сигарети дорожче звичайних), а чому б і ні, можемо собі дозволити. Як то кажуть у бАгАтих свої причуди🤣. Я ж клоун у спідниці, трохи притрушена, іноді щось як пиздону, аж самій страшно, а Дашка регоче за живіт хапається. І мені це подобається, бо чого його шмарклі жувати? В житті і так мало зараз радощів у кожного з нас. Коротше від мого поганого настрою не лишилося і сліду.

IMG_20230210_135034.jpg

Тут я згадала як колись з Дашею і Галею бачилися. Галя при зустрічі питає:

  • Ти не хворієш (бо у неї малий вдома, щоб не заразитися).
    Кажу їй:
  • А що, помітно? Дуже? То я вже такою народилася, що поробиш.

IMG_20230210_134644.jpg

Іноді думаю, люди вже так морально виснажені, ця клята війна, чоловіки у багатьох на фронті, нервуй за них, ночами не спи... Від кожного незнайомого номеру телефона тремтиш, а раптом хуйню якусь повідомлять, долоні пітніють. А тут ще на роботі сбивають з пантелику, то з перевірками кишки мотають, то погрожують що звільнять. Та по херу, бо спочатку нехай офіційно працевлаштують, а потім висувають свої звинувачення. Сьогодні я можливо і не права була, що пішла з роботи не в 11 годині, а в 9. Але права і все тут! Не хочеться дратися 🤣, щось доводити, рвати останні залишки нервів. Все чисто, прибрано, ну чого там стирчати, нас не хоче фірма оформлювати на офіційне працювання, гектарів прибирати все насипають і насипають, а платять всього за 11 відпрацьованих годин. По факту я повинна приїздити на роботу о 20 годині, і о 7 ранку вільна. Це якщо 11 годин оплата по факту! Але ж ні, сидіть дєвочки з 18 і до 11 години дня! Якого біса, нам вдома немає чим зайнятися?

IMG_20230210_150115.jpg

Коротше я не хочу про роботу, але якщо бути конкретною, сьогодні вихватила на горіхи за те що самовільно змоталася в 9 ранку. Ну поки автобус ходить, бо потім пішки 6 кілометрів херачіть. Звоне начальниця, оре в трубку. Бляяяять, ви серйозно? Ну, проти начальства не підеш. Їх нагинають, а вони нас нагинають. Я могла б подзвонити, бо начальниця у нас нормальна женщіна і відпросилася б, але так оце не люблю у когось щось випрошувати. Такі справи.

І оце ж ми попили з Дашею каву, дзвонить мама, каже, що у неї майже над головою збили ракету. Такі страсті, вона з переляку десь сумку забула, так летіла, так тікала. Педерацисти довбані, якого біса вам нейметься, коли ж вас вже заколихає на віки вічні?! Захитало все це вже, чесне слово! Настрій знову ні в .... (щось дуже щедро матюкатися стала).. ну ви зрозуміли, що там з настрієм. І за новою порцією настрію побігла у перукарню.

Оце іду і думаю, новий майстер, покажу фотку, нехай так само і підстриже. Якщо буде нормік, то круто, наступного разу теж до тієї майстрині завітаю. Якщо буду як кішка з лишаями, то зараз під шапкою не видно, шукатиму іншого бога краси. Прийшла, навели красу і о Боже, нарешті мене почули!!!! Ну хоч не мимра цього разу! А то із зачісками у мене складається не дуже. Так що всьо, на людину стала схожа. Тут же наробила фотографій, аби ви бачили як я ото все фоткала! Ця фронтальна камера на телефоні, пальці матюком, руки із жо.. пардон, звідкіль треба у мене рученьки... А вираз обличчя задрочений від тієї роботи, добре що око не сіпається. Не вмію позувати і селфитись, то краще застреліть мене одразу. Зробила значить щось схоже, типу, я ж лЄди, відіслала звіт своєму, нехай милується, яка пані на нього вдома чекає! Бо він каже, а чого це ти мені фотки ніколи не шлеш, я на тебе хоч подивлюся. А я думаю, рідненький мій, ти як побачиш одразу лисина посивіє, як то всьо сказується на обличчі. Це ж для подруг і для тебе "Олеся жжот сегодня, а впрочем как всегда", а на самоті, що там у думках коїться, ніякий Тарантіно не переплюне цей сюжет.

Ну ось і для посту знадобилося, тепер вам фотки покажу. Та! Топ-модель по українські... Нормально підстригли? І да, тут треба у руцях тримати пляшку бормотухи, бажано 0,700мл, замість флакона духів. І щічки червоні, то я тільки з морозу, вдома обігрілася. Але будемо рахувати, що це рум'янець від тієї самої 0,700... Іноді думаю, чого я не пью, чому не бухаю, чому цілодобово непросихаю??? Не п'ю я.

________🇺🇦________

Все буде Україна!

image.png

Sort:  

Congratulations, your post has been upvoted by @scilwa, which is a curating account for @R2cornell's Discord Community. We can also be found on our hive community & peakd as well as on my Discord Server

Manually curated by @abiga554
r2cornell_curation_banner.png

Felicitaciones, su publication ha sido votado por @scilwa. También puedo ser encontrado en nuestra comunidad de colmena y Peakd así como en mi servidor de discordia

 last year 

Гарна Топ-модель, жалко, що не посміхнулася, хоч разок!)))

 last year 

Ух ти! Зачіска реально класна, тобі дуже пасує :)

 last year 

Ахах, дякую. А мій подивився на фото ні фіга не сказав. Нащо було клянчити фотки 🤣

 last year 

Так то він просто онімів від краси 😏 Розчулився мабуть і не зміг з себе якісь слова вичавити)

 last year 

Ахах, ні, набрав і особисто сказав. А ще таким тихим голосом, щоб я не почула🤣. Бо він у мене сором'язливий на всілякі телячі ніжності. 🤣

TEAM 1

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator04. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @stef1

Screenshot_20221130-164846_Canva.jpg

 last year 

Дякую 🤗

 last year 

Даша не пише тимчасово, трохи почала непокоїтися за неї.

Гарна зачіска)

І я іноді думаю, чого я не бухаю))))

 last year 

Даша не пише, бо сенсу не баче. За зачіску дякую🤗. Іноді яб і напилася,ну не лізе мені алкоголь. Взагалі ненавиджу його.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62808.61
ETH 3464.94
USDT 1.00
SBD 2.53