The Diary Game : Свічки. Добре що не від геморою...

in Ukraine on Steemlast month

IMG_20240712_161618.jpg

Всім привіт!!!

Сиджу без світла. Поки його немає, вирішила написати допис, потім вже опублікую, бо інтернет не тягне, зв'язок як ота Гася розтяглася... Домашні справи всі зробила, попереду два вихідних, та часу вдосталь, щоб просто лежати і байдикувати.

Що у мене сьогодні було цікавого? Робота. Працюється легко, в задоволення, саме те що я люблю, не примусово, а за покликанням душі. Сьогодні поливала на клумбах троянди, приблизно сорок відер води туди втілющіла. В ідеалі було б гарно з підвалу протягнути шланг, так його немає. Обожнюю зі штангу лити та робити веселку. Ще з дитинства запам'ятала як колись поливала, у воді відображалися різні кольори. Ну то таке, час іде, зміна враховується і є чим зайнятися.

IMG_20240712_161522.jpg

Після роботи вирішила піти до мами, бо світла не було, а вона на десятому поверсі, їй не по приколу ходити у магазин та назад на десятий пішки. Затарилася продуктами, водою та попхнула. Бліііін, і тільки но я вилізла на дев'ятий поверх, чую ліфт рухається. Серьозно? Ну нічого, стрункіше буду, хоча втомилася капець. Після роботи, з торбами, пішки на високий поверх. Як батько мій колись казав: Від тяжкої праці геморой у сраці😁.

Прийшла до мами, вона одразу садить за стіл, пригощає. Кажу, мам, дихати не хочу, втомилася, та і спека, їсти не лізе зовсім, просто водички дай і все. А мама ж стіл накрила як на весілля, ну от така вона у мене😁. Трохи поговорили та я пішла далі у мандри. Зайшла до Аврори, а там як завжди купа акцій, літні знижки. То я просто не змогла встояти, купила шість свічок у склянці. Вони начебто повинні бути ароматизовані, але мені головне щоб світили. Люблю свічки, вони трішки покращують мій настрій. Ну і все, купила води та й додому. Боже, яка то спека неможлива! Ледве дотягла до хати свій хребет 😅.

Вдома було світло, але прийшло сповіщення з додатку, що ось через сорок п'ять хвилин світло знову вимкнуть. Нашвидкоруч заправила пральну машинку, кинула туди полотенце, плаття, нічну сорочку, білизну і до кухні. На кухні швиденько увімкнула чайник, зробила чай з лимоном, багато чаю, бо хлебчу воду як верблюд. Ну і все, впоралася. Світло зникло. Вчасно коротше.

До речі, на роботі сьогодні медсестра мені порадила встановити додаток "Світло". Я скачала його в плеймаркеті, вказала область, вулицю, номер будинку та группу відключення. В налаштуваннях увімкнула сповіщення та і все. Тепер не лізу раз позраз в той ДТЕК, не вбиваю адресу, не шукаю графіки вимкнень. Час вимкнення, на телефон прийшло повідомлення з якої по яку годину будемо сидіти як кроти. Час світла, теж саме. А ще сповіщення про можливі відключення. Останнім часом ці "можливі" стають постійними, по 2-4 години світла в день. Тепер хоч планувати можна коли той ремонт робити, бо минулого разу погукала знайомого прибити карниз, по графіку наче часу вдосталь, а воно раз і все, світла не дали. Просиділи як ідіоти, проте кави напилися та наговорилися.

IMG_20240712_192804.jpg

От у мене навіть обурення, я вчора виспалась вдень і всю ніч не спала. Так от, дали світло о першій годині ночі, а вимкнули о сьомій ранку. Зато вдень вимикають і чекаєш ту електроенергію як не знаю кого. Бляха муха, а хіба не можна наприклад, о 10 вечора вимикати і вмикати о 7 ранку? А вдень не чіпати його? От нащо мені вночі світло? Економії ніякої, бо як тільки є світло на півтори дві години на добу, то світить і працює все що можна, а таке навантаження ще гірше. Ну ок, вимикали б об 11 чи 12 ночі, та вмикали б о 6 чи 7 ранку.

Як я розумію в цьому додатку "Світло", кожного дня оновлення графіків, і він автоматично сповіщає про всі зміни. Поки для мене додаток більш корисніший за всі оті пошуки на офіційному сайті ДТЕК. Ну все, майже все що хотіла розповіла, чекатиму на світло та буду курувати.

________💛💙________

Все буде Україна!

image.png


Sort:  
 last month 

Та да зі світлом напрягає , чи вже дотримувались графіків 4 через 4 тоді люди звикли і планували щось. А так вимкнули і сидишь як кнур той

 last month 

Не кажи

 last month 

А де ви купили такі свічки? Маленькі гарнюні))

 last month 

В Аврорі 😅

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.034
BTC 64116.01
ETH 2758.41
USDT 1.00
SBD 2.65