The Diary Game : Що воно таке і з чим його їдять?

in Ukraine on Steemlast month

IMG_20240718_160931.jpg

Всім привіт!!!

В таку спеку нічого не хочеться їсти, ну просто не лізе, проте воду п'ю аж бігом. Почуваю себе верблюдицею. Ну, по-перше я ніколи не пила стільки багато води за добу, дволітрова пляшка на роботі плюс така ж пляшка вдома, це рахую разом з кавою чи чаєм. Бо вранці без кави не цікаво, а ввечері якогось чаю вже хочеться іноді.

А ще чому почуваюся верблюдицею, тому що травоядна стала капець. Салат з огірка та помідора, або фрукти якісь, ото і вся їжа. Сама не знаю як я ще не завернулася, бо раніше без м'яса почувалася голодною. Так от, про що ж я хотіла розповісти. Сьогодні після роботи у таку шалену спеку попленталася по магазинам. Думаю, піду травички пошукаю, соковитої, бо як не куплю буду потім себе корити.

IMG_20240718_160947.jpg

Дивлюся персики є, нектарини є, сливи, персики інжирні. Купила нектаринів. Поряд в ящику лежить щось цікаве, персик не персик, нектарин не нектарин, слива не слива. Блін, а шо ж то таке? Запитую, скажіть будь ласка, що воно таке і з чим його їдять? Продавчиня дивиться на той ящик і каже, мовляв, а ви знаєте, я сама не знаю як той диво фрукт називається, але на смак нічого так. Тут з ларька вилазить господар тих фруктових ящиків та і каже, що то абрикос схрещений зі сливою, смак дуже цікавий.

IMG_20240718_161001.jpg

Ооо, думаю, це щось нове, такого я ще не куштувала. Купила 6 штук цих сливоабрикос, чи абрикосослив. На смак та вигляд зараз розповім яке. Коротше здалеку воно схоже на персик, але темного кольору, та і на сливу по формі схоже. Пахне сливами, в розрізі воно темно червоне з помаранчевими прожилками. Смак як абрикос але зі сливовою кислинкою, і кісточка як у сливи. Оце якийсь ботанік селікцеонер вигадав диво фрукт! Воно приємне не смак, та і на вигляд, і коли його їси, сік по рукам стікає, вааай, смакота!

IMG_20240718_160918.jpg

Я наперлася тих сливоабрикосів, лежу як барабан, пузо повне зелені, ще плюс вода. Відпочиваю після роботи, світла немає, води немає, коли буде хйз (х..його.знає). Ну що, селекціонери молодці, таку смакоту вигадують та виводять. Я знаю декілька з того що мені смакує, нектарин то персик схрещений зі сливою, обожнюю ці фрукти. Яблука сорту Голд, вони схрещені з грушею, і смак у них подібний груші. Яблука схрещені з малиною, та схрещені з персиком, теж смак цікавий, але вони тверді. Ще з цитрусовими є щось таке схрещене, теж смачне, не пам'ятаю що. А тепер от абрикоси зі сливами хрестяться, прикольно! Нажаль назви не знаю, але рекомендую скуштувати якщо побачите у продажу.

________💛💙________

Все буде Україна!

image.png


Sort:  
 last month 

Це чорний абрикос. У нас в селі росте дві деревини. Кожний рік варемо з них варення і компоти. Чесно, так набридли, що в цьому році я їх вже не хочу ними займатися. Приїхала, поїла і до побачення)))

 last month 

Да? А ну привези мені, я куплю. Все одно купую на ринках

 last month 

Та хто ж їх рвати буде?))) Та й не моє особисте, а свекрухине. Спитаю.))

 last month 

Ну та ладно, не утруждай себе.

 last month 

Цікави диво фрукт. Колись треба попробувати і собі

 last month 

Спробуй, на смак шось незвичне.

 last month 

Я ніколи не пила воду, зараз також споживаю як верблюд і кайфую. Тому що знаю, що це корисно. А без цієї спеки так і пила б каву і нею поповнювала свої запаси води :(

 last month 

Ахах, я теж кавоман

 last month 

по фото я так і зрозумів що це чорний абрикос)) - гібрид абрикоса та сливи(аличі). Батько десь був його надбав, накалірував чотири деревини, однієї років 20 вже як нема, решта ж більш менш живуть. і з кожного дерева вони по своєму різні(мабуть виною до чого прищепили)
Завжди дивував сіх цими чудо плодами, і сам їх люблю. Колись запам'ятав що достигають вони 1 серпня, та зараз ось ще тільки 21 а вже готові. Так як я люблю сливи то й ці абрикоси їм трохи не достиглими - так вони більш схожі на сливу, а от стиглі й перестиглі все більш походять на абрикос.
в останні роки коли квітне абрикос..погода не сприяє їм..то дощі то морози, а от чорні квітнуть трохи пізніше. Та цього року і їм не пощастило - мало((

 last month 

А літо цього року спекотне тому і стигнуть раніше

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.034
BTC 64116.01
ETH 2758.41
USDT 1.00
SBD 2.65