The Diary Game : Протизаплідний аромат

in Ukraine on Steem8 days ago (edited)

IMG_20240622_212549.jpg

Всім привіт!!!

Сьогодні був приємний ранок. По-перше я прокинулася без будильника, по-друге, вранці світло не вимикали. Тож я не поспішаючи приготувала собі каву, відвідала ванну та чекала на дзвінок. Мені пообіцяла подруга зателефонувати, та ми мали зустрітися, побачитися.

Так воно і сталося, дзвінок, вихід на прогулянку, балачки. А тут ще вранці мені надійшло повідомлення, що замовлення прибуло до поштового відділення. То ми після всих балачок пішли з подругою разом, тільки я на пошту, а вона додому. Ну майже провела її до домівки.

На пошті як завжди черга, так щось довго стояла, духота, жіночка поряд стояла, та від неї так тхнуло солодким ароматом, я чуть не зомліла. Блядь, оце думаю протизаплідний аромат. Ну невже таке вонюче амбре комусь подобається? Люди не розуміють напевно, що ноти амбри, мускуса та ванілі в піраміді аромату то вибухова зброя. Це аромат не для спекотного літа. От взимку, щоб зігріти та зберегти про себе теплий спогад так. Тоді і ноти аромату розкриваються по іншому. Але не в літку коли дихати немає чим, а поряд ще хтось стоїть воняє. І це ж напевно стоїть і думає, да я багіня якіх ворують, йоп же ж його як я укусно пахну...

IMG_20240622_212512.jpg

Я стояла в черзі та сама себе відволікала щоб не впасти від передозу того вонючого аромату. Ви пам'ятаєте як смердить препарат "в'єтнамська зірочка"? Колись давно таку херню в аптеках продавали, бальзам типу від головної болі, від застуди, від нежиті. Бальзам корисний, але ж у лікувальних цілях. А тепер от уявить на прикладі, спека і поряд стоїть та багіня від якою разюче тхне ото як наче тою зірочкою. Але в сто разів сильніше и плюс ваніль. Блядь то жах.

IMG_20240623_004029.jpg

Картинка з цього джерела: https://usaapteka.com/uk/products/golden-star-balm

Коротше після пошти я побігла в магазин, купила 0,5 води, умилася, навіть ніс промила бо той ванільний штин стояв у носі, таке враження, що навіть під шкіру заліз той аромат. Тут телефонує мені мама, говорили про телефону, та і я вирішила, чого його триндіти якщо я ж зовсім поряд? Зайшла до неї у гості.

IMG_20240622_134759.jpg

Після всих цих пригод нарешті я прийшла додому. А вдома Арчик вже обнюхав моє замовлення, та потім світло зникло, я весь той час дивилася серіал. Заздалегідь зберегла собі купу всього на планшеті, щоб не нудьгувати без світла, а щось дивитися. До речі, моє замовлення це невеличкі лимони, поставлю їх на кухні у гарну вазу, такий собі декор. Залишилося тільки дочекатися закінчення ремонту. У вівторок чекаю дзвінка від виробника, цікаво, що він скаже, коли вже буде той остаточний монтаж кухні...

П.с. не подумала, написала свої думки щодо амбрових, мускусних та солодких ароматів. А може хто такими користується. Так от знайте, ці аромати в спеку працюють як задушливий ефект на оточуючих, а не "вау, какая дженчіна". То пиздець і прокльони у ваш бік. А ще то звучить на шкірі дешево, як "прошманде на пенсії". І не сумнівайтеся. Можете мене ненавидіти за це, але хто ж вам правду скаже?

Всім миру...

________💛💙________

Все буде Україна!

image.png


Sort:  

STEEM DREAM TEAM

Your post has been successfully curated by our team via @kouba01 at 30%.

Thank you for your committed efforts, we urge you to do more and keep posting high-quality content for a chance to earn valuable upvotes from our team of curators and why not be selected for an additional upvote later this week in our top selection.



 7 days ago 

Дякую

 7 days ago 

Ну не всі так реагують. Іншим можливо довподоби. Мені наприклад більш свіжа до вподоби, легесеньке

 7 days ago 

Солодкі аромати для літа дуже важкі. Вони не пахнуть, а паморочать

 7 days ago 

На сто відсотків підтримую! Ніяких важких парфумів: особливо влітку. Я взагалі надчутлива до цього всього.
Ото була замовила в Галі, норм парфуми, єлі-єлі пахнуть, і то недовго:) Чисто моя тема))

 7 days ago 

Аби ще всі то розуміли😅, що воно не пахне, а тхне влітку

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 61599.30
ETH 3389.34
USDT 1.00
SBD 2.50