The Diary Game : Про таке щосьsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steemlast year (edited)

IMG_20230513_071420.jpg

Всім привіт. Сиджу на роботі, з нічної зміни. Трохи злипаються очі, спати вже хоча б трохи виходить. Але я все одно не буду по приїзду додому одразу лягати спати бо є деякі плани. Зараз чекаю коли медична сестра здасть мені ключі від кабінету, я закрию свою кабзду і піду на зупинку.

О десятій ранку піду на манікюр, чи потрібен він мені чи не потрібен, але треба. Руки то як визітівка, вони повинні бути доглянуті. Ну і не тільки руки, але ж то вже інше. Так от, вчора ж я прокинулася о восмій, вийшла з дому, купила каву, думаю, заскочу до подруги на роботу, потім піду до майстрині на манікюр... Коротше я дні не пам'ятаю, так би прийшла на день раніше, чомусь була впевнена, що вчора була субота. Добре що набрала майстриню та перепитала чи не змінилися у неї плани.

Ну то раз я виперлася на вулицю, то чому ж одразу іти додому? Зайшла до подруги, добре що вона працює у цей день. І головне ж парадокс!!! Я була впевнена у двох речах, у тому що вчора була субота, і у тому що подруга на роботі, хоча по суботам у неї вихідний. Щось у мене мабуть з головою.

Ще пам'ятаю тільки прокинулася, та подивилася на телефоні яке число, який день, бачу ж, не сліпа, але у свідомості тупо субота. Я не знаю що то воно таке, видать психіка живе своїм життям, у неї зовсім інші плани. Отже сьогодні після манікюру хоче прийти до мене ще одна там подруга, я б і рада, але не горю прямо таки бажанням, бо спати хочеться, нарешті спати хочу. Треба буде якось пропетляти, щоб і вона не образилася і я побула у спокої. А фото у пості то так, аби для превью щось таке, з архіву.

________🇺🇦________

Все буде Україна!

image.png

Sort:  
 last year 

Без нормального сну не буде сил, а вони потрібні всім 😏💪 Відпочивай ✨

 last year 

Та тільки додому зайшла. І сон як рукою зняло(

 last year 

Блін, це сумно...

TEAM 5 CURATORS

This post has been upvoted through steemcurator07. We support quality posts anywhere and with any tags. Curated by: @chant

 last year 

Дякую

 last year 

Це Даша та подруга?)

 last year 

Ну а хто ж))). Я частенько до неї бігаю на роботу кавувати

 last year 

Передавай привіт)

 last year 

Добре

 last year 

Бережи себе! Ти всім дуже потрібна!

 last year 

Дякую

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64344.88
ETH 2629.39
USDT 1.00
SBD 2.83