The Diary Game : Підкрадулі та лінь

in Ukraine on Steem2 days ago (edited)

IMG_20240724_134710.jpg

Всім привіт!!!

Робота. Сьома година ранку, я змінила сторожа і поки нікого в приміщенні немає, вирішила написати допис. Ніхто не буде збивати з думок і плюс є інтернет та електроенергія.

IMG_20240724_095213.jpg

З самого ранку вирішила погодувати котів та кошенят. Зазвичай вони як мене бачать, біжать поперед ніг та голосно нявчать. А це суцільна тиша, не видно не чутно і де ж вони взагалі? Пішла позаду школи, чую в деараторній будці якісь руханки. Ну хто ж там ще може бути як не коти? І точно, вони сидять та спостерігають за мною, а я стою і заглядаючи у щілину, спостерігаю за ними.

IMG_20240724_095226.jpg

Насипала їм корму. Тиша. Ніхто з них не виходить. Чи бояться чи що, я ж ніколи їм не завдавала шкоди. Стою чекаю, тихенько так, а чи вийдуть вони зі своєї схованки? А вони собі сидять у деараторній будці та чекають коли ж мене чорт забере, бо напевно їсти хотять, а бояться вийти. І були у нас взаємні підкрадулі протягом хвилин десяти.

Це вже пізніше я взнала від дівчат(які ось починають сходитись на роботу), що завівся у нас тут на подвір'ї якийсь собака. А той собака з сусідського дому і він ганяє всих, інших собак, котів, білок. Гроза шкільного подвір'я, а не собака. Що ж там за вовкодав такий, що його всі бояться? Треба буде якось його побачити. Ось такий ранок, сподіваюся коти таки вийшли та поїли.

А вчора був день дуже приємний. Начальників не було бо вони на курсах, як то кажуть: кішка з дому миші в танці.... Ми з дівчатами трохи попрацювали та сиділи мирно розмовляли про все і ні про що. Був такий день без напруги, навіть вдома нічого не хотілося готувати, тож я після роботи пішла в бургерну, закупилася смачними смаколиками і все, можна не готувати! Вперше вирішила спробувати цибулині кільця, до цього куштувала лише картошку фрі та бургери різних видів.

IMG_20240724_134742.jpg

IMG_20240724_134728.jpg

IMG_20240724_134716.jpg

Ну що сказати, поки гаряче, смачне, а потім ну таке собі, їсти можна. Та це все одно краще ніж у спеку стояти на кухні біля плити. Тим паче я живу зараз одна, скільки мені там треба...

________💛💙________

Все буде Україна!

image.png


Sort:  
 2 days ago 

С ціею жарою я сама така щоб на швидку руку купити готової їжи. Сіли наїлися та і все

 2 days ago 

Цікаві історії.
Бідні котики. Залякав їх той пес, що навіть бояться вийти поїсти.
Купити їжу - зараз найкращий варіант.

 2 days ago 

Ой, як смачно виглядає!))) А в мого чоловіка не випросиш купити чогось такого...))) Каже, що треба правильно харчуватися!)))

 2 days ago 

Іноді можна зробити виняток 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68221.63
ETH 3277.70
USDT 1.00
SBD 2.66