The Diary Game : 🐾Маленькі хвостикиsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steemlast year (edited)

IMG_20230522_121924.jpg

Всім привіт. Пролистала ленту, почитала хто про що пише, та й думаю, а напишу і я. Конкурс "Мій домашній улюбленець" від @o1eh на паузі, але як я вже зібралася, то треба ж показати.

Є у нас на роботі купа котів і кішок. Одна з них трьох кольорова кішка дуже лагідна і кожного року вона приносить нам кошеняток. Топити тих діток рука у нас не підіймається, бо то гріх. НУ годуємо якось, хто що принесе тим і пригощаємо всю оту ораву котів та кішок.

IMG_20230522_121655_203.jpg
Це Манька

Так от, є у тієї трьох кольорової кицьки жоніх, гарний, статний рудий кіт. Але він такий забіяка, на всіх шипить, гарчить і нікого не підпускає до своєї обраниці. Я називаю того забіяку шахтарем, бо він завжди швендяє на фабриці, а потім приходить і все хутро у сажі. Де воно лазе не зрозуміло, але так смішно виглядає, на рудій вовні сірі плями, та дуже воняє концентратом. Ну дійсно шахтар, одні очі видно.

IMG_20230522_121446_770.jpg
Шахтар, але тут він ще не в сажі.

Цього року трьох кольорова кішка народила від цього шахтаря трьох хвостиків малят. Так що робить цей гандурас! Це ж треба таке вигадати! Він нікого не підпускає до своєї кішки, та більш того, він смокче цицьку у неї! Хвостики тим часом голодні, бо їх батько такий собі егоїст та ревнивець.

Мало того, він ще й хапає своїх дітей пащею за шию та намагається задавити! Шипить, ричить, агресивний. Оце такий батько, я вперше у природі бачу таку агресивність до своїх дітей.

А Манька, то та кольорова кішка, сидить та мліє біля свого шахтаря. Звісно вона кошенят своїх любить, вилизує їх, але як тільки шахтар з'являється все, наче Маньку гипноз змацав. То капець якийсь, ну не будемо ж ми її кошенят самі годувати з пипетки.

IMG_20230522_112653_393.jpg

То що ми зробили, сховали Маньку та її дітлахів під сходами у самій бані, в приміщенні підвального типу. Манька як схоче на блядки до свого шахтаря, то нехай йде на двір, а дітлахи будуть у безпеці. Підгодовуємо кішку, придивляємося за кошенятками. А вони хоч ще й сліпі, та вже виплигують з коробки, шукають свою матір. Проте у матері інші плани, вона поїсть і біжить пригощати цицькою свого шахтаря!

IMG_20230522_112644_503.jpg

IMG_20230522_112638_149.jpg

Це ще наш головний енергетик не бачив який зоопарк у підвалі, як почує, то біда буде всім. Минулого року ми так само намагалися спасати кошенят, та були такі срачі, енергетик орав, чому ми їх не потопили. Ну гріх таке робити, ми не змогли, а от він взяв відро та потопив. Жах...

________🇺🇦________

Все буде Україна!

image.png

Sort:  
 last year 

То не кожна людина зможе таке робити... беззахисних тварин топити..
Кицьки гарнюні)

 last year (edited)

Я раз потопила, як дитиною ще була, мене бабуся примусила😭 Досі гівняно почуваюся через це

 last year 

То за примусом, ти ж не винна, хіба могла дитина якось протистояти бабусі, особлива якщо це сувора бабуся

 last year 

ну, в неї бували різні погляди на світ, скажемо так. вона намагалася начити мене ще й курей рубати, але тут не вдалося, я не змогла сокиркою по курці вдарити

 last year 

Ну, в селі з господарством то мабуть необхідність, хоча справа така собі. Пам'ятаю у мене в селі дядько колись свиню колов, я ще малий був, тому мене вигнали з заднього дворику, але визк стояв такий, що все село чуло)..
Я і полювання не люблю, скоріш навіть ненавиджу. Вбивати більш-менш допустимо коли є крайня необхідність, як то при виживанні, а не заради розваги. Тварини може менше нашого розуміють, але жити теж хочуть

 last year (edited)

Ааа, типу навчити виживати, як срати схочеш штани знімиш тобто. Поняла.

 last year 

Ооой, а бабуся чого сама на себе такий гріх не взяла. Капець.

 last year 

Ну, в гріх я не вірю, але травмувати мою психіку не треба було. Вона топила до цього багато, і після цього – хотіла і мене типу навчити справлятися зі складними життєвими обставинами. Тоді не було такого, як стерилізація

 last year (edited)

Та да, я поняла. Але ж дитині таке робити, то травма. Та ну шо його казать, раніше і кропивой пиздили, не переживали що травма буде))). А у мене всі ноги у пухирях. Ще й бабця лупила і приказувала, не будуть ноги боліти. Я пам'ятаю реву, а вона сміється і каже: та плач, плач, меньше сцяти будеш. І смішно зараз, а тоді так грозео воно виглядало. Мені дід покійний показував як кроля забивати, то я до сих пір як згадаю моторошно. За вуха і... Але ж для їжі їх і розводять, так як і курей

 last year 

Та да, зараз все не так сприймається. Раніше якось всі сам за себе чи шо...

 last year 

Та, я б теж не змогла.

TEAM 3

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator05. We support quality posts, good comments anywhere and any tags.


1.png

Curated by : @graceleon

 last year 

banner.png

 last year 

Які гарнюні кошенята! А мій Рижик схожий зовні на Шахтаря! :)

 last year 

Добре що не шахтар)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63126.02
ETH 2553.49
USDT 1.00
SBD 2.78