The Diary Game : Котячі мислення

in Ukraine on Steem4 months ago (edited)

IMG_20240209_231058_284.jpg

Привіт усім. Настрій геть хе@рня, бо навколо коїться хто зна що, події за подіями, багато з них неприємні, і нажаль, вони не залежать від тих з ким ці події трапляються. Прийшла з роботи, начиталася та наслухалася купу новин, впала в транс, застопорило, занурило думки в оті події про які я наслухалася. Бо є у мене така фігня, як воно вірно зветься- емпатія.

Бля@дь то пи@здець якийсь коїться навколо. Та коли мене вже капець як криє, розмовляю з котом. От тупо говорю йому всі свої думки, наміри, начебто воно щось там розуміє те пухнасте створіння. А воно ж дійсно розуміє, та тільки сказати не може. Дивлюся на того кота і намагаюся побачити в його оченятах відповіді. А ще у мене в стані стресу врубається два режими: почуття гумору(коли геть не до гумору), та словесний "пронос".

Проходила тест на шизофренію. Так, заради цікавості. Питання: Чи розмовляєте ви з котом? Йохан драний, та я з ним раджусь!

1707515254636.jpg


І от сьогодні я приведу вам приклад, а що б було, якби ми могли читати думки тварин?Такий собі діалог кота.

1707514379230.jpg

"Сьогодні моя квартирантка прийшла додому і каже:

  • А дивися, котику, що у мене є, це твій новий гребінець! Зараз буду з тебе знущатися...

Кмітлива ти моя, сама наївність. Теж мені знайшла тортури. Ну то вже треба було зробити вигляд, що я страшенно злякався, довелося вдавати біль, засмучення... Не хотів кожанку образити, бо наступного разу залишуся без масажу хутра, а також без гігієнічних тортур."

IMG_20240209_231120_931.jpg

"Кожанка сказала, що якщо я буду погано позувати... то виставить мене не в фейсбуці, а на OLX... і напише: Віддам даром."

IMG_20240209_231207_188.jpg

IMG_20240209_231141_541.jpg

IMG_20240209_231128_612.jpg

IMG_20240209_231111_750.jpg

Так от, відволіклася трохи на свого котусика і трохи наче стало краще. У нього хоч і пухнаста душа, але вона все чує, підліковує, приводить до рівноваги. Фотосесія була давня, діалоги теж, проте це дуже рятує коли кепські справи з настроєм.

Всім миру...

________💛💙________

Все буде Україна!

image.png

Sort:  
 4 months ago 

О, ви є. А я вже почав переживати, чи з вами все добре. Бачу що не дуже в емоційному плані, але це багато з ким. І добре, що цим можна поділитися, трохи виплеснути емоції та сподівання. А щодо розмов з котом, можна і так сказати, що я це роблю. Я часто озвучую в голос свої думки і дружина злиться. Точніше вже ні, просто не слухає і часто коли я реально щось кажу вже до неї, то просто не чує, каже " а ти постійно щось бубониш, я не слухаю".

 4 months ago 

😁. Оце і я така і чоловік мій теж такі, "буркотунчики". Думки вголос. Словесний пронос☺️

 4 months ago 

Розмовляти з котами це база!)
Барбоскіну насправді цікаво, він лише робить вигляд, що не вдупляє ))

 4 months ago 

Ага, не вдупляє коли щось для нього не важливе

¡Congratulations! This post has been upvoted through -steemcurator06.
We support quality posts anywhere and with any tags.

Post Upvote.png

Curated by :@eliany

 4 months ago 

Дякую

 4 months ago 

Боже мій, Олесю, який же твій улюбленець став гарнюній!))) А я своєму Рижулі купила "пуходралку" і ві обожнює, коли я його розчісую, аж мурчить!)) Ще й сам проситься, щоб я йому зробила цю процедуру!)))

 4 months ago 

Ага, вони таке люблять, якщо зубчики у гребінця не шкребуть. То гребінця ще треба правильно вибрати. Мій сам боки підставляє під гребінець 😊

 4 months ago 

Гарнюній пухнастик)

Тримайся, Олеся ✊

 4 months ago 

Тримаюся. Дякую

 4 months ago 

Маркіза від мене теж чує багато монологів, тільки не хоче відповідати)

 4 months ago 

Ахах, вона соромиться може. А мій підм'явкує

 4 months ago 

Боже ж мій! Який симпатяга котик, йому пощастило, що пані стільки уваги йому приділяє – розмовляє, влаштовує фотосесії) Дякуємо за етичне насолоду від фоток! Люблю котів, а цей – маленьке пухнасте диво! 🐱

 4 months ago 

Дякую і вам за візит

 4 months ago 

То добре, якщо Віддам даром. Я своїх скоро буду виставляти й писати «віддам з доплатою» 😂

 4 months ago 

😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64310.07
ETH 3504.54
USDT 1.00
SBD 2.49