The Diary Game : Клопоти

in Ukraine on Steem7 days ago (edited)

IMG_20240627_235329.jpg
Оце я коли не выспалась. Фото свого "двійника" зробила в музеї воскових фігур, коли була у відпустці.

Всім привіт!!!

Завтра п'ятниця, Боже як же я її чекала, бо після неї будуть вихідні. Поставлю телефон на беззвучний режим та хоч висплюся. Є у мене деякі знайомі, які з самого рання шлють повідомлення або телефонують, ненавиджу ці ранішні повідомлення, бо прокидаюся і потім весь день як сонлива муха. Тому, краще ставитиму режим беззвучний.

Ще завтра я на роботі майже не буду, прибіжу ранком, швиденько зроблю свій план роботи і додому. Точніше не додому, а по магазинам, потім готувати буду. До мене приїдуть тітка і двоюрідна сестра у гості. Трохи переймаюся чи встигну я приготувати до їх приїзду? Думаю що так, все встигну, але погано що світла немає, так би сьогодні наготовила б та у холодильник помістила б всі страви.

Як пройшов мій день сьогодні. Як і всі, робота, ноги болять, особливо п'яти, немов цвяхи в них позабивали, болять. Не знаю чому, чи багато ходила, чи спека та багато вжитої води дає набряки. Помітила, що коли мочу ноги у прохолодній воді біль втамовується, але не на довго, пальці аж печуть. Або старію, іншої версії я не знаю. Ми за цей тиждень так багато зробили, аж самій приємно дивитися на той фронт робіт. Дехто з дівчат у відпустці, то нас зараз небагато персоналу. Я ближче познайомилася з нашою колегою, вона у нас двірник. От ми з нею весь тиждень грузили на тачку сухі дерева, палки, гілки, та вивозили на смітник. Дивно що завгосп получила цю роботу нам, двом тендітним жінкам. Слюсар же є і ми про це говорили, проте не дуже то ми були почуті. Образливо, але ми з двірником все одно собою пишаємося, такий гармидер прибрали, в таких об'ємах. В ідеалі було б оті всі гілки розпиляти, легше б було вивозити, ну та що вже, як ми сьогодні все закінчили. Щось мене напрягає робота, бо важко прокидатися о шостій ранку кожен день.

IMG_20240627_233419_698.jpg

IMG_20240627_232853.jpg

До речі, сьогодні у мене було в планах купити продукти, щоб завтра перед приїздом моїх родичів приготувати страви. Після роботи ноги вже не донесли до магазину, та воно і норм, бо світла не було весь день, а це значить холодильник теж не працює. Тож завтра, все завтра, будуть у мене приємні клопоти, готування, гості, емоції. А сьогодні обійшлася огірками та котлетами купленими в кулінарії біля дому.

IMG_20240627_211430_305.jpg

Баклажку води теж сьогодні не купила, отака я ледача😅, добре що вдома було два літри мінералки. Прийшла додому та після прохолодного душу заснула як сурок, а потім прокинулася і зробила каву, з мінеральної води. До речі, нічого так кава, тільки все одно в сон клонить.

Зараз лежу і думаю, що ж його готувати щоб швидко, смачно? А чи з дітьми сестра приїде чи без? Треба буде купити цукерок дітям. Оце Арчі завтра буде у шоці, повна хата людей, хоча... З цим ремонтом кіт вже звик що у мене частенько хтось швендяв по хаті, тож йому то не в новину. А потім вихідні, в потім спи скільки хочеш і потім цікаві серіали. Може кудись піду, може зустрінуся з подругою, чи відлежатися, відпочити? Ще не знаю, в голові купа думок.

Всім миру...

________💛💙________

Все буде Україна!

image.png


Sort:  
 7 days ago 

Оце я коли не выспалась. Фото свого "двійника" зробила в музеї воскових фігур, коли була у відпустці.

Бажаю Вам гарно виспатися, та бачити чудові сни…
І нехай ніхто не відволікає від цього чудового процесу. Набирайтеся сил і позитиву )))

Надто вже страшний Фредді Крюгер ))))

 6 days ago 

Дякую. Рано прокидатися то для мене гембель😅

 6 days ago 

Не люблю я цей фільм. Фігура що на першому фото

 6 days ago 

Я в дитинстві колись дивилась його і так було страшно та цікаво в одночас

 6 days ago 

Фігурка дуже гарна, зроблена круто.

 6 days ago 

Напевно😁.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 58799.78
ETH 3205.78
USDT 1.00
SBD 2.29