The Diary Game : І в дорогу далеку...

in Ukraine on Steemlast month

IMG_20240515_195812.jpg

Привіт усім.

Сьогодні був пекельний день. Пекельний у тому плані, що я весь день приводила все до ладу. Прання, прибирання, пакування валізи, посиденьки з подругою в кав'ярні так, на пів годинки бо їй на роботу треба...Потім похід по магазинам, дещо докупити.

Вдома після вчорашнього відключення електроенергії намагалася все швидко прибрати, випрати, холодильник вимити, павербанки, планшети, лампи зарядити, Арчику мисочки та горщик вимила, насипали все свіженьке. Та коротше чекала що ось ось електроенергії не стане, а вона є. Я звичайно не Юля @antorv, бодатися з ДТЕК не буду, якщо світло є того це вау!!!☺️ І мені подобається бути самою рудою ☺️, Юль, ти знаєш про що я☺️

IMG_20240515_214244.jpg

Ну немає що і писати, всі думки про завтрашній день. Ми з мамою їдемо до наших дітей у гості. В неділю вже будемо прохлаждатися у Варшаві. Як я чекаю той момент коли обійму своє мале кошенятко, доню, та Дімкі лапу пожму. Діма то її кавалер. Ми не бачилися ще з початком війни, навіть більше, вони поїхали ще мирний час був і ця війна пересрала все.

А ще я котика залишу самого вдома, затарила сьогодні холодильник для своєї подруги, на всяк випадок залишила гроші, та зі спокійними сердцем поїду. Аліна, моя подруга буде жити у мене, вона для мого Арчіка як друга мамка(запасна, як ми жартуємо). А у мене якесь таке почуття, я ще не поїхала, проте вже не хочу повертатися.

Не факт що я буду стирчати в інтернеті під час відпочинку, тож вирішила наслідити сьогодні, написати допис.

IMG_20240515_214937.jpg

Ех, а думки сумні, що там мій котусик, де він є, і чи є взагалі, чоловік мій рідненький... Мій чоловік зараз радів би, що я до малих їду, а так не знає, тільки сниться. І я не знаю, чи живий. На цій ноті буду закінчувати свою писанину, хвіст пістолетом і вперед до пригод, діти нам з мамою такий круїз організували, купу екскурсій, купу вражень та емоцій. Ось-ось ще трошки і ми обіймемо їх, вже зовсім скоро. А поки я другий день зажираю депресію солодощами та бавлюся з котом.

Всім миру...

________💛💙________

Все буде Україна!

image.png

Sort:  
 last month 

Котик як завжди

 last month (edited)

Ага, лапи в ростопирку☺️

 last month 

Ти чудова, Олесь😃✨️

 last month 

Ахах, затягла на свій допис☺️

You definitely have a great day filled with activities that was attended to. I will also be expecting how your visitation to your mother be tomorrow hoping you will share it with us

I like the strawberries, they are really fresh😊

Nice story🥰😍

 last month 

О, а у мене зазвичай день прибирання та організації то класний райський день, бо дуже заспокоює
))

 last month 

Щасливої та легкої дороги вам з матусею, Олесю! Я уявляю собі, з яким нетерпінням вас чекає донечка, бо ви ж так давно не бачились! А ти тепер будеш сумувати за Арчі...)))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61043.90
ETH 3378.35
USDT 1.00
SBD 2.46