The Diary Game : Другий вихідний

in Ukraine on Steem8 days ago

IMG_20240908_115255.jpg

Всім привіт!!!

Ранок, кава, та думки про день який настав. Що робити, з чого почати? По-перше мені треба було купити води, зайти до пошти по замовлення і нарешті зустрітися зі своєю подругою. По-друге, чи вдасться зустрітися? Бо написала подрузі і тиша.

Тут вона відізвалася і я одразу стартонула з дому на двір. Осінь трохи вже відчувається, бо такий вітер, добре що я одягла легку кофтинку. Посиділи з подругою випили кави, трохи потеревенькали, ну приємно хоч побачитися. Посиділи б може довше, але я одягла нове взуття сьогодні, під спортивний костюм, та так натерла ноги шо капець.

Після зустрічі я пішла по своїм справам. Перша була пошта, потім пару магазинів. Ну, спершу розкажу що ж я там замовляла. Ще у червні зайшла на додаток АліЕкспрес, обрала такий собі потужний павербанк, бо з цими відключеннями... Ну коротше, почитала характеристики, замовила та й чекала. Кінець червня, серпень, а посилки ніде не видно. Намагалася її відслідкувати, не бачу. Написано, що 2 серпня посилка потрапила до аеропорту Гонконга і все. Слава богу вже кінець серпня і тиша.

Тоді я вирішила написати продавцю, мовляв доставки не було, повертайте кошти. Продавець написав, що доставка батареї чи павербанка забороняється в Україну у зв'язку з коронавірусом чи щось типу того, тому ми вислали замовлення, але окольними шляхами. Чекайте. Ну я чекала. А через днів десять кошти повернули. Вже й не очікувала, а замовлення таки прийшло. Ооо, оце так, і кошти повернули і павербанк приїхав. Не знаю що робити, повідомлю напевно продавцю.

IMG_20240908_122429.jpg

Після пошти пішла в магазин, вода, треба ж було води купити. І весь цей час думала, якого біса мені так давить нове взуття. Коли купувала то приміряючи взуття було ідеальним. Залишилося якось дошкутильгати додому, але без солоденького якось не хотілося йти. Тож зайшла ще у крамницю поряд з домом та купила шматочок тортика.

IMG_20240908_114527.jpg

IMG_20240908_111349.jpg

IMG_20240908_111330.jpg

А вдома Арчик, як завжди зустрів, перевірив що там у пакетах мамка принесла. Обов'язково все обнюхав навіть дещо скуштував.Тут же зробила собі чаю з лимоном, тортика шматочок, приготувалася до смачної трапези. Арчик слідом ходить, я на кухні і він, я у кімнаті і він, такий собі супровід.

IMG_20240907_130153.jpg

IMG_20240907_130142.jpg

IMG_20240907_130126.jpg

IMG_20240907_130114.jpg

IMG_20240907_130100.jpg

IMG_20240907_125359.jpg

IMG_20240907_125352.jpg

Хороше у котика життя, поїв, посрав, поспав, моє маленьке пухнасте створіння.

________💛💙________

Все буде Україна!

image.png


Sort:  
 8 days ago 

Привіт Олесю! Чесно кажучи я закохалася у твоє пухнасте створіння)) Чудо справжнє - милота! 🐱

 8 days ago 

Дякую за візит. Я сама закохалася в цього пухнастики з першого погляду 🤗🐾❤️

 8 days ago 

А це у нас така, її сестричку і маму розірвали собаки, її онука принесла з вулиці, а зараз вона красуня, з гидкого каченя перетворюється на лебедя!

 8 days ago 

IMG_20240903_170109_366.jpg

IMG_20240903_170013_432.jpg

 6 days ago 

Кажуть до котики не так як люди переймаються за своє здоров'я. Якщо око не бачить це ними сприймається як так і повинно бути. То я дивлюся зоопсихологів, багато чого цікавого розповідають про тварин. А у цієї кішки бачу очко одне хворе.

 5 days ago 

Так, Олеся ... ми возили його на консультацію, сказали, що це механічна травма і вічко сліпий ... Виписали нам мазі, краплі і ліки, лікуємо ... Закінчимо курс і знову повеземо до котячого лікаря ...

TEAM 4

Congratulations! Your post has been upvoted through steemcurator06.
Good post here should be . . .

Curated by : @𝗁𝖾𝗋𝗂𝖺𝖽𝗂

 8 days ago 

Дякую

 8 days ago 

Як завжли солоденьке

 8 days ago 

А як же😁. Купила шматочок торта Наполен, не дуже люблю Наполеон, але йти кудись шукати щось інше не хотіла. А не купила б, то було б сумно без солодкого. До речі, колись Наполеон спалив Москву. Ех ... А чому торт так назвали, не в курсі

 5 days ago 

О так, гарно котові та попові (ну з попами зараз засада, особливо якщо ти піп московського патріархата. Таким треба бути обережним а то ще й можуть на КОЛ посадити :) )

 5 days ago 

☺️👍

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57658.56
ETH 2273.22
USDT 1.00
SBD 2.46