The Diary Game : День зелені і борщу

in Ukraine on Steem25 days ago (edited)

IMG_20240926_120756_872.jpg

Всім привіт!!!

Зранку прокинулася та пішла до зоологічного магазину. Купила для свого Арчика зернятка для пророщування, зробила все по інструкції, тепер тільки чекатимемо коли ж ті зернятка дадуть перші ростки.

IMG_20240924_105322.jpg

Колись давно я вже пророшувала зелену травку для котика, то були зерна ячменю, вівса та пшениці, він не особливо звернув на те все увагу. А потім з часом я помітила, що все ж таки зелень Арчика приваблює, інакше чого б він їв квіти на підвіконні?

Ось покажу вам як виглядають ті зернятка, ще тут є інструкція. Додала трохи води, щільно закрила кришкою для парникового ефекту, та виставила на сонечко.

IMG_20240924_105448.jpg

IMG_20240924_105413.jpg

IMG_20240924_105344.jpg

IMG_20240924_110107.jpg

А після обіду захотілося мені борщу. Я так довго його не готувала, тож вирішила знову вийти до магазину, купила м'ясо, овочі, сметану та почалось приготування.

IMG_20240925_082223.jpg

Арчик мирно спав собі на стільці, а як почув запах м'яса тут же оживився, нявчав на всю кухню. Ну звісно я пригостила його шматочком м'яска, та ще дала ложечку сметанки. От скільки за ним спостерігаю, все ніяк не зрозумію, чому коли я його пригощаю, він їсть лише з рук? Наприклад, відрізала шматок м'яса, кладу до тарілки - не їсть. Годую з руки - їсть аж запихається і так майже завжди.

IMG_20240926_195818.jpg

Коротше приготувала я борщ, вийшов він таким смачним, та ще й зі сметаною, ммм.... А може він смачний виявився бо давно не варила? В ідеалі на столі до борщу повинно бути ще сало, зелена цибуля та пампушки з часником, але вже як є.

________💛💙________

Все буде Україна!

image.png


Sort:  
 25 days ago 

Ха, навіть таке продають! 😄 Ну, в принципі, коти їдять травичку, сам неодноразово бачив, а де її взяти в міських бетонних джунглях, хіба що вигулювати як собак)). Котик, до речі, дуже симпатичний, кругломордий такий, не те що наша Міка, об неї здається порізатися можна.

 25 days ago 

Кругломлрлий то така порода). У вас теж кішка гарна, у неї дворянська порода! Про зернятка, є у нас на ринку в продажі, мішками та відрами продають, і була на ринку та забула купити.

 25 days ago 

Борщ добрий і без сала та пампушек. Давненько його я не варила, не так як ти але також багато часу пройшло. Коли борщ був у мене

 25 days ago (edited)

Ну по традиції у нас же як, борщ, сало, цибуля, пампушки, кислий огірочок і сто грамів прозорої як сльоза). У мене лише борщ)

 25 days ago 

Аж захотілося повний комплект все вище переліченого. Скажу завтра дружині, що хочу борщу 😄. Міг би і сам в принципі зварити, не вперше, але часу не вистачає. Але аж якась ностальгія пробила 🥲

 25 days ago 

Ностальгія то добре). І борщ з усіма тими переліченими з інгредієнтів добре). Я борщ люблю готувати, але не часто. Тож заразила) і у вас буде завтра таке ж меню

 25 days ago 

Не певен, бо це займає трохи часу і якщо малому не стане краще, то борщ точно не світить.

Ця публікація була підтримана командою 7 через @httr4life. Наша команда підтримує вміст, який додає спільноті.

image.png

 25 days ago 

Прикольно, дякую)

 25 days ago 

Цікаві зернятка. Котам треба їсти траву.
А тут ще такий мікс, думаю має сподобатись. Почитала опис, аж самій захотілось такої корисної травички )))

 25 days ago 

Так, котам потрібна в раціоні травичка щоб виводились шерсть з кишківника природнім шляхом. Є ще пасти спеціальні для цього, але паста то хімка. Краще нехай травичку гризе

 25 days ago 

Так я знаю, яким природнім шляхом )))

Кума, я теж посіяла траву. 😅 На салат)))
Хочу бути Арчиком😍

 24 days ago 

Ахах. Ну ти ж чіа сіяла. А я ще до речі і льону насіяла, вже набубнявіли зернчтка

Так, я чіа і льон посіяла.🙂
Скоро буду косити)))

1000041314.jpg

 24 days ago 

Ух ти, ай яка краса. Сподіваюся впораєшся без газонокосарки). У мене тільки прокльовується. Оце ти вже наїсися мікрозелені)

Так швидко росте, тепер буду постіно сіяти. ( Ну це не точно )

 24 days ago 

Сіяти можна хоч і щодня, аби їсти було смачно. Ти вже куштувала ту травичку колись?

Так куштувала, тільки в салаті, а я хочу на канапки з червоною рибкою і авокадо🤤

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68137.22
ETH 2695.47
USDT 1.00
SBD 2.74