The Diary Game : 26/11/2022 Добрий вечір, я діспетчерsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago

IMG_20221126_181332_161.jpg

Всім привіт. Ранком прийшла з роботи, дзвонить подруга:

  • Пішли на каву?
  • А давай...

І ми пішли, ну результат ви бачите на фото зверху.

Потім прийшла додому, думала буду вишивати і не вийшло. Дзвінки, чати, новини. Я зараз дуже жалкую, що у школі хріново відносилася до географії. Дайте мені зараз ліхтарик і компас, заведу у такі єбєня... Я про те, що коли мені дзвонить Костя і (тільки нам зрозумілою мовою) каже де він, все, у мене вже істерика від назви напрямку. Відкриваю карту, дивлюся і що б я там розуміла, не хер було курити на уроках географії.

Ой, зараз вони ночують десь в дорозі, бо машина заглохла, тягли її, товкали і так далі, але, вона ніяк. Ну все що не робиться, то все на краще, або як пожартував його командир "Бог відпустив посрати". Так, саме командир так і жартує. Взагалі я по розмовам зі своїм Костею вже відчуваю іноді в голосі борзість. Він завжди зі мною лагідно, усі-пусі, цьомкаю, а зараз конкретика, по факту. Такий собі рішала стає. Ех...

Каже мені сьогодні, от якби я опинився вдома, викинув би телефон, нагріб би пива, горішків, закрився б у гарячій ванні і мене ні для кого немає! Ото відпочинок! Послухала його і аж уявила. Ну, мене б він по любе у ванну пустив би🤣. Коротше на зв'язку і добре, я тільки про це і думаю, аби подзвонив. Плани там міняються кожну хвилину, секунду, так що про щось загадувати тупо немає сенсу.

Подзвонив Костя, потім подруга, потім мала відос прислала, вони з Дімкою у Варшаві, поїхали на відпочинок. Потім мама подзвонила, то я сьогодні як "добрий вечір я діспетчер". А мамка мене сьогодні взагалі ошаранила, каже щоб я з нею їхала у гості до тітки. Типу чого ти вдома будеш сидіти, поїхали. Ну то поїдемо завтра! Тітка у мене мирова жінка, класна, це мого татка двоюрідна сестра. Коротше ось такий день у мене був сьогодні, на телефоні, аж вуха болять.

________🇺🇦________

Все буде Україна!

image.png

Sort:  
 2 years ago 

Без гумору - ніяк?!))) І це дуже добре!!!)))

 2 years ago 

Так, гумор то класно.

 2 years ago 

Молодець! Краще так, ніж скиглити!))))

 2 years ago 

Ти як завжди, с посмішкою по життю

 2 years ago 

Ну є привід для посмішки.

Congratulations, your post has been upvoted by @scilwa, which is a curating account for @R2cornell's Discord Community. We can also be found on our hive community & peakd as well as on my Discord Server

Manually curated by @abiga554
r2cornell_curation_banner.png

Felicitaciones, su publication ha sido votado por @scilwa. También puedo ser encontrado en nuestra comunidad de colmena y Peakd así como en mi servidor de discordia

Your post has been upvoted by Steem Sri Lanka Community Curation Trail.

Steem Sri Lanka Discord Channel
✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵

Delegate
steem-sri.lanka
, Support the Sri Lankan Community While Receiving an Interesting ROI

 2 years ago 

Костя стає Рембо!) Буде у тебе самий крутий мужик на районі! 😏

Я в школі теж ніфіга не вчив, в тому числі і географію, а потім самонавчання зробило диво 😁 Ніколи не пізно вчитися)

 2 years ago 

це тітка в центрі КР живе?

 2 years ago 

Трохи далі центру. Вчора розгатили ці підараси колії, і зупинили поїзда, то ми вже в дорозі були. Ну щоб не вертатися вона нас машиною забрала, по хащам їхали. Як то кажуть, нас їбуть, а ми крепчаємо. Не вдасться рашистам нас зламати, бо ми на свої землі, знаємо всі тропіки, лазєйки, засоби і взагалі .. Вчора он почула такий вислів, і дійсно воно ж так і є:

IMG_20221128_122833_529.jpg

Так що, нехай дрочать путіну, гандони штопані.

 2 years ago 

угу, мемчик годний))) мені ще подобалося:
— увага, шановні пасажири! машиніст по дорозі відремонтував розірвані ракетою колії, провідниця збила "шахеда" через вікно на ходу, тож потяг запізнюється на 10 хвилин))))

 2 years ago 

Ахах, та да. І сміх і гріх.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63931.73
ETH 2663.43
USDT 1.00
SBD 2.84