The Diary Game : 11/10/2022 Це просто неймовірно!steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

IMG_20221011_195341.jpg

Доброго вечора ми з України!

Друзі, всім привіт! Вчорашній день, коли на Україну було в пущено вісімдесят три ракети, був важким. Так от, після вчорашніх подій Притула та Стерненко, (а це політичний і медіа діячи) відкрили збір коштів на закупівлю дронів для України. І ви не повірете, завдяки українцям вже зібрали 352 млн!!! Не пройшло і доби, а на балансі такі кошти! Це говорить про те, що наш народ дуже дуже, ну мега дуже жадає перемоги і неодмінно помсти для свинособачої зграї! Оце відчуваю, що скоро почнуться "рускиє" пригоди! Слідкуйте за новинами, а вони ж неодмінно будуть. Притула нещодавно за український кошт купив супутник, та як почалися перемоги на фронтах! До речі, не будемо про це. Меньше знають москалі, краще сплять. Нехай суки висипаються поки є час.

Я коли побачила цю новину, у мене таке щастя в душі вирувало, що на радощах я замісила тісто, напекла пиріжків з картоплею. І поки всим цим займалася, вже прямо фантазувала, як полетять оті дрони на Кремль, та як шандайобне у тих містах де ще жоден москаль не підкурив.

IMG_20221011_152955.jpg

А ще сьогодні були знову нападки, росіяни знову жбурляли ракетами, на що вони сподіваються незрозуміло. Це ж навпаки додає ще більшої ненависті українцям до цієї нації. І тут вже не проканає "невсьотакадназначна", або "яполитикойнеинтересуюсь"... Війна, та навіть не війна, це генодиц! І зовсім не треба цікавитися політикою, щоб зрозуміти, що росія в Україну не мир приносить. Зараз є така кількість каналів, лише треба подивитися, проаналізувати, провести оту паралель, щоб для себе зрозуміти що насправді коїться, чому від рашки весь світ відвернувся... Це нормальне бажання нормальної людини, зрозуміти для себе принаймі, що є правдою. Але, як ми з вами бачимо, друзі, росіянам та правда і в хер не впиралася. Їм пердниш в носа, вони скажуть "французькі парфуми"...

Ну все, досить моїх думок, пішла я ще подивлюся новини.

Картинка тут:
https://www.facebook.com/serhiyprytula

________🇺🇦________

Все буде Україна!

image.png

Sort:  
 2 years ago 

Скоріше б їм опинитися в аду, клятим рашистам!!!

 2 years ago 

Чекаємо! А ви знову на дачу? У Запоріжжі гаряче, бережіть себе!

 2 years ago 

Правильно кажуть. Зо мавзолею треба свіжак. Хай ще прихвате своїх псів і всю рашку. А пиріжки смачні мабудь

 2 years ago 

Пиріжки так! Смачні вийшли. І форма у них як у "пекарні", де ми з тобою завжди каву п'ємо 🤣

 2 years ago (edited)

Я якось на форму піріжка не глянула. Так там добрі пиріжки у кав'ярні

 2 years ago 

Ну да вони продовгуваті по формі як сардельки🤣

 2 years ago 

Ух ти, пиріжки просто бомба))

Logopit_1664225486855.png

 2 years ago 

Як я зрозумів, ідею з дронами мали анонсувати пізніше... але події останньої доби все прискорили. Я навіть пропустив сам анонс, тільке якесь відео на каналі Притули. Що до чого вже зрозумів пізніше. Для мене був квест знайти реквізити на банку)))

 2 years ago 

А я швидко знайшла. Під відосом Стерненко. Я так полюбляю дивитись його ролики. Про війну та з гумором. Але ми ж українці .. ми такі, що без гумора нікуди.

 2 years ago 

Навіть мій скупий муж задонатив цілу тищу, а це прогрес, бо ж він скупий на такі діла😂

 2 years ago 

Ну заради перемоги і скупірдяї іноді щедрі🤣

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56006.20
ETH 2375.33
USDT 1.00
SBD 2.33