You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Diary Game : Побачення

in Ukraine on Steem4 days ago (edited)

Наталья, це я читаючи коментарі вже взнала як тебе звати). Ну звісно ж розповідай!!! Дуже цікаво почитати сон та наслідки після нього. Ти шо, ти мене так заінтригувала.

Sort:  
 4 days ago 

Сон був трохи інший зерно проросло з могили, рідної людини, яка після того воскресла. (у сні)
Це міфологічний сюжет. Зерно, що проростає з померлого Бога Осіріса...

image.png

Цей міф я не знала до сну. почитала лише після.
Це вплинуло на мою свідомість - я почала вірити в колективну свідомість, астрологію, міфологію, по іншому, стало не просто вірю - знаю, що ми щось більше ніж ми думаємо,і я не пацієнтка Олексія, якщо що)))
Дивні сни з того часу продовжуються, тому у мене це програлося як воскресння сонця в підсвідомому царстві.
В твоєму сні інші деталі, я не знаю, цю історію.
Тому не знаю, чи доречна ця розповідь, та надіюсь не дарма поділилася тим, чим важко ділитися.

 4 days ago 

Ага, кардинально інший сон. У мене просто місцевість була, цвинтар який не викликав у ві сні те що зазвичай викликає в житті, та поле з пшеницею. А я обираю де б його сфотографуватися

 4 days ago 

В любому випадку зерно, дуже важливий символ людської підсвідомості.
А вона в нас усих по подібному прошита)

 4 days ago 

Час покаже до того той сон). Наче не хворію, душею хіба що за чоловіка.

 4 days ago 

Не треба переживати))Треба вірити, що все буде добре)) і ні на секунду в цьому не сумніватися)

 4 days ago 

Наталя саме так я і намагаюся дуже-дуже хочу вірити дуже дуже сподіваюсь та чекаю хоча б якусь новину. І бажано щоб ця новина була гарною. Але я ж розумію що все, що залежало від мене я зробила, а далі вже нічого від мене не залежить.

 4 days ago 

Хай все буде добре!!!

 4 days ago 

Дякую, сподіваюся)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61098.42
ETH 2470.86
USDT 1.00
SBD 2.64