You are viewing a single comment's thread from:

RE: Якщо ти не йдеш на гриби, то гриби йдуть до тебе

in Ukraine on Steem5 days ago (edited)

Які класні світлини. А я також у дитинстві з мамою ходила по гриби. А мама у мене хазяйновито жіночка, побачила оброблене поле з соняшниками, почала насіння у відро збирати з залишків соняшнику. Ну а я ж мала, допомагаю їй😁. Потім виявилося за нами слідкували охоронці, приїхали на вантажній машині, забрали у нас велосипеди, гриби і пів відра отого насіння😁. Ото вже ми назбирали грибів😁. Якось те питання батьками було вирішено, але я й досі пам'ятаю як ми з мамою ходили за грибами😁

Sort:  
 4 days ago (edited)

Оце так спогади! Колись такі розваги були звичним явищем. Мене брат брав на поле, де ріс горох. Ми собі ходили по ньому і їли свіженький молодий горох, він тоді дуже солодкий. Я малим навіть не усвідомлював, що поле комусь належить, нехай і колишньому колгоспу, і що просто так ходити туди мабуть не можна 😁

Але ваш похід, звичайно, закінчився не надто добре

 4 days ago 

Ага, спогади так спогади😂. Я де коли у бабусі була зі своїми двоюрідними братами та сестрами(я сама старша), то водила малих на горохові лани😂, жерли той горох та напихали собі його в кишені😂. Бабці потім наганяй в колгоспі давали

 4 days ago 

🤣 Схоже в ті часи таким всі займалися.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65651.70
ETH 2676.03
USDT 1.00
SBD 2.91