You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Diary Game : Вітамін Ю, щоб було все пох@Ю

in Ukraine on Steem9 days ago (edited)

Ой, вони мою заяву від другого вересня типу ліквідували, написали наказ не з 2 а з 30 вересня, тепер і наказ каже директор ліквідувала, мовляв працюй не відпускаю. Ну що то за рабство)))

Sort:  
 9 days ago 

Сподіваюсь ти фоткала свою заяву. З іншох сторони в тебе совість чиста - можна спокійно нікуди не ходити. Хочуть платити зарплату нехай собі платять 😅

 9 days ago 

Заяву ні, а от наказ на звільнення з 30 вересня сфоткала.

 9 days ago 

Ще є варіант що цю заяву реєстрували в журналі реєстрації звернення в секретарів. Якщо ні, то щоб не отримати догану і бути звільненою за дисциплінарний проступок треба допрацювати до 30-го.

 9 days ago (edited)

Я написала з 23 по 27 за свій рахунок тиждень, щоб не бачити того вже маразму. Емоційно важко. А там сб і неділя. В понеділок буде 30, і в наказі написано 30 звільнити, то я просто не вийду. Навіть якщо 30 число ще допрацювати треба, не хочу виходити. А там хай як хочуть. Бо якщо 30 вийду, знаю ж що знову почнеться те саме- от я тебе не відпущу і т.д. Мене наче ніхто і не чує, кажу ж на пряму, що я ж вже всюди підписалась, як так? І починається, а за що ж ти будеш жити, а у колективі краще. Я тебе не відпускаю. Ну блін, мені ж краще знати як мені краще😅. Що стосується реестрації в секретарів, напевно ж рееструвана заява сто відсотків, бо на основі заяви був складений наказ на звільнення. Звільнити з 30 вересня по кзоту38. Коротше мені якщо чесно вже все на букву Ю.... Втомилася

 9 days ago (edited)

Лови втамінки Ю... Зайвими не будуть

image.png

 9 days ago (edited)

Ахах, а що, навіть у буквах відчувається від мене агресія да?))) Ото з рік роботи тут, що зі мною зробив

 9 days ago 

🤣🤣🤣

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65651.70
ETH 2676.03
USDT 1.00
SBD 2.91