You are viewing a single comment's thread from:

RE: Поговоримо про каву ☕ - україномовна версія

in Ukraine on Steem19 hours ago

ООО, цікавий конкурс. А я як кавоман мабуть приму участь. Тільки посилання немає на конкурс. Тикніть мене носом☺️

Sort:  
 19 hours ago 

як нема - є, ось же конкурс - Поговоримо про каву ☕
правда він в Латинській громаді - Comunidad Latina
і завершиться вже через 13 годин(( - вау - треба поспішити з перекладом
я вирішив спочатку просто в нашу спільноту написати - а потім їм переклад, навряд чи там оцінять "чужака")) проте спробую - бо прагну віртуально розширити свої пізнання за межі України...якось так

 18 hours ago (edited)

О, то я вже сліпошара😁, робота на мене погано впливає. Ну то я вже не всигну🙂‍↔️

 18 hours ago 

А я б там ще хотів дописати що настала пора перейтина новий рівень каво споживання..і таки перейду, ось тільки закуплюся необхідним - і згадаю про цей конкурс у новому дописі)))))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57949.44
ETH 2349.64
USDT 1.00
SBD 2.44