You are viewing a single comment's thread from:

RE: Favorite book quotes competition 📖 Конкурс улюблених книжкових цитат ||| #1

in Ukraine on Steemlast year

"Ніколи й нічого не просіть! Ніколи і нічого, і
особливо у тих, хто сильніший за вас.
Самі запропонують і самі все дадуть!"

МИХАЙЛО БУЛГАКІВ "МАЙСТЕР І МАРГАРИТА"
https://www.canva.

IMG_20230615_161518.jpg

Читати книжку онлайн:

IMG_20230615_161722.jpg

http://loveread.ec/read_book.php?id=1527&p=1

Пи.си. І що б там не пи@діли педерацисти, Булгаков український!!! Він народився у Києві.... То для тих хто нещодавно мене переконував.) Гоголь, до речі теж з України.... І багато хто ще.

Sort:  
 last year 

За Гоголя підтримую, а щодо Булгакова я не визначилася, бо ніколи над цим не задумувалася:)

 last year 

В біографії написано що він з Київської губернії родом. Там же у Києві є музей Булгакова і пам'ятник. У мене фотки є, як була на екскурсії у столиці.

 last year 

так, знаю, в мене теж є фотки старі) просто як він сам себе позиціонував - я не досліджувала)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59207.83
ETH 2464.61
USDT 1.00
SBD 2.43