Sort:  
 2 years ago 

Є декілька способів її вікористання, безпосередньо в їжу порошок у булочках чи присипка морозива, чи печених яблук і т.д. У напитку,- кава, какао, глінтвейн, коктейлі... Як аромат - у паличках, маслах, мішечках. Популярна спеція

 2 years ago 

Ні, кориця теж буває різною. Взагалі вона гірка. А саме солодкий сорт, то інше. 🤣

 2 years ago 

Спеціально встав, взяв висипав півпакету у рот і скоштував, не гірка, приємна, солодкий присмак, брав у АТБ, паличок нема, отут пробел, у мене жінка її споживає діабет кориця лікує

 2 years ago (edited)

О, я якось брала в АТБ, то гірка була. 🤣 В іншому магазині солодка. Заразили блін! Завтра піду шукати корицю

 2 years ago 

Только что накромсал яблочка да него корички и на пять минут в микроволновку, пахло бомба, вкус даже бомба не попадает

 2 years ago 

Ага, я таке часто роблю, а ще меду додаю, якщо яблука кислі.

 2 years ago 

я люблю кофе з корицею))

 2 years ago 

Не коштував, зараз спробую

 2 years ago 

Та нічого, має бути в арсеналі

 2 years ago 

))) я ложу тришки більше ніж кінчик ножа. Тоді меня смачно

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58331.25
ETH 2509.22
USDT 1.00
SBD 2.34