Object of the Week #56 | Баба Ванга на мінімалках🤣steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago

IMG_20230105_173735.jpg

Всім привіт, друзі!

Сьогодні я приймаю участь у конкурсі об'єкт. Побачила що об'єктом цієї неділі є книжки і подумала, чи писати, чи ні... Коротше, а чому б і ні? Отже, мушу сказати, що я в деякій мірі баба Ванга на мінімалках 🤣.

IMG_20230105_173213.jpg

Все почалося давненько, у 2005 році. Чому запам'ятала? Бо тому, що книжка моя улюблена "10 хвилин Таро" підписана саме з датою цього року. Насправді Таро я займаюся дуже давно, мене приваблює все таємне та незвичне, наприклад, таро розклади, астрологія, психологія, форми думок, їх вплив на майбутнє. Я впевнена, що думки матеріалізуються, і астрологічні прогнози правдиві, якщо їх розраховувати по датам. Те ж саме можна казати і про тарологію. Але одразу кажу, я любитель, просто для душі.

IMG_20230105_173202.jpg

IMG_20230105_173458.jpg

IMG_20230105_173325.jpg

IMG_20230105_173430.jpg

Якщо подивитися, наприклад, ось цю жіночку, яка родом з Миколаїва, та вже більше 15 років проживає у Великобританії, то все вірно. Відома майже на весь світ Анжела Перл. Вона астролог, та астрологію доповнює за допомогою тарологією. Іншими словами володіє таро знанням. Кому цікаво клац тут:

Так ось я іноді дивлюся як вона читає карти і теж навчаюся, навчаюся для себе. Це цікаво.

IMG_20230105_173558.jpg

IMG_20230105_173626.jpg

IMG_20230105_173541.jpg

Ну, повернемося до книги, все ж таки вона є об'єктом цього тижня. Таро за 10 хвилин, це сама найперша моя книга, у мене їх декілька, а от колода карт лише одна, бо це не дешеве задоволення. Все мрію купити собі нову колоду, але то буде десь, колись і потім.

У цій книзі самі прості види розкладу, примітивні я б так сказала, і значення кожної з карт, їх поєднання, в якому положенні вони, в прямому чі в перегорнутому, тлумачення. Книга по тим часам коштувала... Ой йой, та я і не пам'ятаю, про те пам'ятаю, що я дуже довго її чекала. Тоді ще був такий книжковий клуб у Харкові, я багато чого виписувала з книжок. А пошта ж у нас тоді працювала як равлик, і йшла книжка довгенько, а потім ще черга на пошті у відділені... Добре що зараз є Нова пошта, все набагато швидко.

Посилання на конкурс від @strecoza ось тут:
https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/contest-object-of-the-week-56-konkurs-ob-yekt-tizhnya-56

Все буде Україна!

________💙💛________

image.png

Sort:  
 2 years ago 

ООО. Прикольна книженція. Спитай у Ланочки які вона купує карти і де. Така класна тьотка.Я її люблю слухати)).

Я колись теж купувала книжку по руці гадати, а потом не могла її сдихатись. Одну книжку подарувала, а потім прийшла на роботу,а в столі така ж сама лежить. Проробила там 16 років і залишила там її лежати, слідуюючим власникам мого столу))).

 2 years ago (edited)

Хиромантия? И така у мене є. Там без пляшки не розберешся. Таро простіше. На рахунок того де купити, то не проблема, я знаю де. Грошей шкода, бо гарні карти ідуть у гарній коробці і з книжками тлумаченнями.

 2 years ago 

Так ти виявляється таємна гадалка. Скільки років дружимо, і кожен раз. Впізнаю про тебе цікаве

 2 years ago 

А Ти шо не знала? Оооо, якось тобі розклад зроблю

 2 years ago (edited)

Цікаво...))) Може, у чародійки подасися?!)))

 2 years ago 

Ні, то більше для душі

 2 years ago 

Мені теж подобається Таро, навіть більш як філософська ніж як мантична система. Свого часу робила кілька постів по символізму карт в системі Папюса. Треба буде дещо доробити та ще раз повернутися до цього 😉

 2 years ago 

О, давай,😁 буде цікаво

 2 years ago 

Я в старших класах рунами цікавилась, виготовила їх сама навіть, як то вимагалося, з дерева, щось там гадала :)

 2 years ago 

Руни то взагалі стародавні знаки, клас.

 2 years ago 

Оо, Таро то прикольно 😁 Я теж люблю усілякі містичні штучки)

 2 years ago 

Часто дивлюся Анжелу Перл - особливо свої гороскопи та розклад Таро на місяць та періоди. 50 відсотків дійсно сходиться зараз, до війни взагалі чьотко було все.

Колода знайома, колись пробував "під наглядом" розкидати, але тлумачив не я. Кину посилання на пост дружині, думаю її зацікавить ця книжка😊

 2 years ago 

Зараз цих книжок оооо, були б гроші та бажання придбати

Congratulations, your post has been upvoted by @scilwa, which is a curating account for @R2cornell's Discord Community. We can also be found on our hive community & peakd as well as on my Discord Server

Manually curated by @abiga554
r2cornell_curation_banner.png

Felicitaciones, su publication ha sido votado por @scilwa. También puedo ser encontrado en nuestra comunidad de colmena y Peakd así como en mi servidor de discordia

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57831.03
ETH 3136.64
USDT 1.00
SBD 2.42