Heading "Handmade" | Рідна хатинаsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steemlast year

IMG_20230311_094033.jpg

А ось і я, здрасьтє всім! Ох уж це хоббі! Сіла шити на час, а промайнув весь день. Але такий вид діяльності дуже заспокоює, що саме мені на користь, бо нерви ні в яку не годні. Коротше я знову приймаю участь у цьому конкурсі від @strecoza:

https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/heading-handmade-10-2023-rubrika-handmade-10-i-vipusk-2023r

Як колись я вже писала, моїй мамі у березні день народження, 22 березня, то шию, шию, шию. Хочу встигнути, щоб подарувати їй картини. Одна картина під назвою Батьківщина вже преспокійно собі відпочиває у майстерні, її будуть одягати в гарну рамку. Інша ось вона, називається Рідна хатина.

Як це робиться, тобто сам процес, я і писати не буду, але повірте це приносить задоволення і спокій, ну а мамі звісно красу у домі. Вона вже на повну мить там цвяхи забиває🤣, вирішує куди і як повісить картини.

IMG_20230311_142033.jpg

IMG_20230311_102058.jpg

IMG_20230311_102214.jpg

Оце така схема, вона кольорова, збоку навіть прописані номера потрібних кольорів бісеру. А на листку, (нажаль я його викинула, то був типу вкладиш до схеми) написано, що шити бажано Чешським бісером. Саме такий я завжди і купую, бо він якісний.

IMG_20230311_184206.jpg

От тут дійсно прикол, бо я трохи у шоці. Пішла вчора у магазин, думаю, підберу по схемі кольори. Прийшла, розклала схему, дивлюся номера, шукаю колораж, а вони геть не такі. Помаранчевий дуже ядерний, не зелений а якийсь салатовий, та ще замість коричневого взагалі якийсь як хто зна що. Як би я вишила картину такими кольорами, що прописані у схемі то, уявіть, гарбузи були б гнилого кольору, зелень була б теж занадто яскрава. Коротше циганський тюнінг, я таке не люблю.

То вже не зважала на ті прописи з номерами, а підбирала колір на свій смак, щоб був максимально натуральний вигляд. А яка картина вийде, побачите згодом, самій цікаво.

Поки я почала тільки шити, ну ось дивлячись на ці лютики, чи як їх там, то виходить наче нормально. Тут вони дійсно блакитні, а не фіолетово чорні, як повинно бути на думку виробника.

IMG_20230311_142454.jpg

IMG_20230311_142350.jpg

Квіточки при денному світлі, та при яскравій лампі.

Оце такі іноді трапляються пригоди зі схемами. Дякую, що прочитали.

________🇺🇦________

Все буде Україна!

image.png

Sort:  
 last year 

Ух ти! Картина просто бомба-пушка!)) Стільки деталей... треба тобі було у ювеліри йти, там праця з крихітними фрагментами дуже цінується)

 last year 

Дякую

 last year 

IMG_20230306_193107_854.jpg

Congratulations! Your post has been upvoted by @steemladies (about all women's activities) Community. Let's grow together with us. Join and subscribe here👇.

Steem For Ladies

Manually curated by patjewell

IMG_20221128_163104.jpg

 last year 

Гарнюня вишивка, чудовий буде дарунок!

 last year 

Так, сама шию, дивлюся і думаю, яка д вона буде

 last year 

Фантастична, і не сумнівайся!

 last year 

Лови прев'юху. Норм буде? Намагався не відійти від стилю кураторських постів)

Logopit_1678612345185.jpg

Заодно ще трохи банер вирішив оновити, якщо нрав то беріть на озброєння)

Logopit_1673449593323.png

Logopit_1673454652219.png

 last year 

ООО, прикольно. Дякую

 last year 

Радий, що сподобалося)

До речі, я помітив там фон якийсь аж надто тусклий, більше зеленим віддає, ніж синім, чи то у мене дальтонізм 😆
Коротше, зробив більш синій, може цей варік більш підійде)

Logopit_1678628692403.jpg

 last year 

Ахах, та норм все

 last year 

Чудовий процес! Чекаю продовження.

TEAM MILLIONAIRE

Your post has been successfully curated by @o1eh at 50%.

This publication has been awarded for being one of the winners of the contest of user @strecoza.

Thank you for your committed efforts, we urge you to do more and keep posting high quality contests for a chance to earn valuable upvotes from our team of curators and why not be selected for an additional upvote in the weekly list of Top Contests.

 last year 

Дякую

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57164.70
ETH 2987.55
USDT 1.00
SBD 2.27