You are viewing a single comment's thread from:

RE: Як я з Вікіпедією бодалася

in Ukraine on Steem7 days ago (edited)

Тут багато чого варто доопрацювати (на мою думку). Наприклад розділ "Життєпис" як у немовляти, його точно варто розширити. Ви давали різні інтерв’ю, там мабуть розповідали дещо про себе, я б пропонував це включити з посиланням на опубліковане інтерв’ю.

Найслабша сторона сторінки у очах бувалих Вікіпедійців, це застосування джерел інформації. Наприклад речення:

У 2022 році отримувала стипендію Президента України для молодих письменників.

Хто сказав? А може не отримала? Вкінці такого речення потрібно додавати посилання на джерело (воно виглядає ось так :[1] ).

Можна я доопрацюю сторінку, а потім ви скажете що б ви не хотіли туди включати і я потім викину?

П.С.: Я почав змінювати сторінку. Погляньте чи вам довподоби такі зміни.

Sort:  
 7 days ago 

Дякую Вам, Олегу!!! Ви просто профі своєї справи! Особливо я зацінила, що Ви прибрали про УРСР :) Гарно)

Ні в якому разі не хочу знецінити Вашу працю, але мені довелося трохи відредагувати статтю (все-таки, боляче згадувати ті аб'юзивні стосунки, і виносити їх у Вікіпедію я просто не хочу).

Та й про "Товариша Опариша" стерла, бо то приклад моєї невдачі — а натомість додала першу опубліковану казку "Киця Ковбасиця", бо то про успіх. :)

Коротше, завдяки Вашій роботі я розібралася, як посилання робити коректно! Примітки — майже розібралася) Мені система сама запропонувала плюс одну додати (не знаю, наскільки вийшло — прим. 4). Ну і деякі вставлені Вами також відредагувала цілком коректно (нмд).

Одне слово, ВИ ДУЖЕ ДОПОМОГЛИ! Дякую🤗

Якщо Ваша ласка, скиньте номер картки на telegram @julierolf, хочу Даринці на морозиво переслати свою вдячність😊

 7 days ago 

боляче згадувати ті аб'юзивні стосунки

Я дуже сумнівався щодо цієї інформації, але подумав раз ви це вже виклали у публічний простір, то можна використовувати.

Та й про "Товариша Опариша" стерла

Сподіваюся історія цього товариша ще не завершена 🙂.

Загалом я б радив ще розширити сторінку, додати трохи до життєпису (наприклад, в якій школі навчалися, коли почали писати і т. д.), додати фото книг і фото з презентацій. Але це можна робити поступово.

На даний момент я надав сторінці статус перевіреної, але коли туди внести хоча б одну зміну, вона знову буде неперевіреною. Це не страшно, майже всі сторінки у Вікіпедії мають неперевірені зміни.

Якщо Ваша ласка, скиньте номер картки на telegram @julierolf, хочу Даринці на морозиво переслати свою вдячність😊

От причепилися ви зі своєю вдячністю! 😆 Гроші не візьму, але не можу у вас не попросити книгу з підписом авторки для Даринки. Може у вас десь завалявся примірник Дракосиків чи Жовтого пса?

 7 days ago 

Залюбки! Жовтого пса вже нема, а от Дракосиків дуже є:)
Тоді також чекаю в телеграм на реквізити Нової пошти=)

Дякую Вам!

Згодом, за місяць, підготую, що додати (наприклад, що завдяки всеукраїнському та європейському туру з книгою "Незламній" було зібрано понад 600 тис. грн на ЗСУ). Правда, про це немає офіційних джерел, але зате є згадки в пресі про саму книгу).

Коротше, надихнулася я, ще й англійську версію сторінки буду готувати😅

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57440.82
ETH 3108.89
USDT 1.00
SBD 2.42