You are viewing a single comment's thread from:

RE: Призи за активність №29

in Ukraine on Steem2 months ago

у ситуації, коли серед перших двох місць третій зайвий 😁

😆

Ці два перші місця - молодці, вони дуже пожвавили взаємодію у спільноті.

Я і не думав, що потраплю у цей почесний недільний рейтинг

Раніше я дуже багато коментував. Змістовне коментування пожирає значно більше часу ніж навіть писання дописів. Згодом я "обріс" різними обов’язками і часу на коментування стало менше. Остаточно добили відключення світла. Тепер, коли включають електроенергію, я не знаю куди бігти і за що хапатися, потрібно все встигнути зробити за три години.

Sort:  
 2 months ago 

Ці два перші місця - молодці, вони дуже пожвавили взаємодію у спільноті.

Та ніхто ж не заперечує, колись я робив те саме і робив би далі, якби було більше часу))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 59051.02
ETH 2508.42
USDT 1.00
SBD 2.44