Призи за активність №37

in Ukraine on Steem7 hours ago

Найактивніші.png

Продовжуємо нагороджувати найактивніших у нашій українській спільноті. Як ви знаєте, завдяки активним авторам, ми щодня маємо що читати та з ким спілкуватися. Активність - запорука розвитку спільноти, як і якість. І якщо якість є дуже суб’єктивною оцінкою, то активність можна виміряти за допомогою інструменту Make Noise.

І хоча винагорода є доволі символічною, вона є визнанням зусиль найактивніших наших авторів.

Отже, так виглядає рейтинг активності цього тижня:

image.png

Переможці і нагороди:


Всі призи переказано переможцям:

image.png

Як підраховується рейтинг?

Система підрахунку доволі проста. Ви отримуєте

  • 2 бали за кожен опублікований допис;
  • по 1 балу за кожен коментар з кількістю символів більше 120-ти.

Дані підсумовуються за період з понеділка по неділю кожного тижня.

Спілкуйтеся, друзі, та підтримуйте одне одного.

Sort:  
 7 hours ago 

Дорога @diodao ! Схоже, маємо захопливе продовження історії: на цьому тижні ви між двома іншими особистостями! 😄
(можна ще пожартувати, що я позаздрив такій ситуації, і навмисне старався потрапити в топ).

Насправді ж просто відчуваю останнім часом тягу більше спілкуватися, і дякую усім за приємну компанію.
Сонцестояння 2.jpg
#AiART

 5 hours ago 

Здається мій факап на минулому тижні, переноситься і на цей.
Тому, я прикриюсь тим, що я зодіакальна діва, дослівний переклад цього слова натякає на цнотливість і зроблю вигляд, що я нічого не розумію.
Вітаю з третім місцем у рейтингу.
😆

 5 hours ago 

Це останній раз, більше ніяких переносів на третій тиждень, обіцяю. Проїхали.

Зате взнав тепер ваш знак Зодіаку.

Там тегнув вас на конкурсі у спільноті Венесуели, бо за умовами треба тегнути трьох друзів. Може, також захочете прийняти участь (Тема: ігри. Призи: апвоути від Бумінг). Мені тема пішла, бо зараз у мене "на повістці" взагалі присутня тема шахів.

 5 hours ago 

Ви ж розумієте, якщо на наступному тижні в трійці будуть одні хлопці, мій язик може зіграти зі мною злий жарт.
😳
Надіюсь, цей коментарій не прочитає cranium я його боюся більше всих.

 5 hours ago 

Ахах, так, у такому разі ви зможете відплатити трійці лідерів "по повній програмі" :-D Мабуть, мені варто поки зпригнути з теми і загубитися десь там, за межами топ-10 .

 4 hours ago 

Звісно я не буду такого робити. В лідерах людина яку я дуже боюся.

 4 hours ago 

А до речі, на цьому тижні вже я переможець нової рубрики =(

Я просто в шоці, як передивився. Я ж бо хотів додати інший абзац і картинку, щиро по іншій підтемі. А тепер тільки бачу, що воно виглядає з боку, як одна суцільна пошлятина.

Мені дуже шкода, такого навмисне я створити не хотів. Вибачте, Наташа, рілі тупонув. До того ж, подібне все взагалі не про мене. Недавно я створив ремікс на балладу "For the love of the princess", от в цьому я справжній, і то виношено за 20 років. А це таке, дурний жарт, і нічого спільного з реальністю.

 3 hours ago 

Все ок, трошки розкрутили темку будемо чекати, може хтось ще налажає, а то ця вже занадто багато уваги привернула.

 3 hours ago 

Дякую за увагу та призи, мені дуже приємно. 💗
Вітаю всіх з підведенням підсумків 🌸💗
І з призовими місцями.
✨⭐️🌟✨

 3 hours ago 

Тепер, коли у вас же є мінімум два активних співрозмовника, чекаю вас на першому місці 🙂

 1 hour ago 

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 64188.14
ETH 2766.12
USDT 1.00
SBD 2.66