Призи за активність №31

in Ukraine on Steem3 months ago

Найактивніші.png

Продовжуємо нагороджувати найактивніших у нашій українській спільноті. Як ви знаєте, завдяки активним авторам, ми щодня маємо що читати та з ким спілкуватися. Активність - запорука розвитку спільноти, як і якість. І якщо якість є дуже суб’єктивною оцінкою, то активність можна виміряти за допомогою інструменту Make Noise.

І хоча винагорода є доволі символічною, вона є визнанням зусиль найактивніших наших авторів.

Отже, так виглядає рейтинг активності цього тижня:


image.png

Переможці і нагороди:

Всі призи переказано переможцям:

image.png

Як підраховується рейтинг?

Система підрахунку доволі проста. Ви отримуєте

  • 2 бали за кожен опублікований допис;
  • по 1 балу за кожен коментар з кількістю символів більше 120-ти.

Дані підсумовуються за період з понеділка по неділю кожного тижня.

Спілкуйтеся, друзі, та підтримуйте одне одного.

Sort:  
 3 months ago 

Всіх вітаю з відзнакою у цьому чудовому рейтингу)
І дякую його організаторам за увагу та дари :)
🌈

 3 months ago 

Дякую, що пожвавлюєте спілкування 🙂

 3 months ago 

Не має за що, я роблю лише те, що приносить мені задоволення. Але мені приємно, що ви прокоментували )

 3 months ago 

Дякую за конкурс, винагороду та аналітику. Я на цьому тижні на свій рекорд встановив у 111 очок рейтингу. Думаю це досить гарний результат. Цікаво буде глянути як справи в наші спільноті у розрізі інших в таку спеку...

 3 months ago 

Вітаю з рекордом! Мушу визнати, що на таку активність потрібно витратити чимало часу 🙂

 3 months ago 

Дякую!!!

 3 months ago 

Та ти , мабуть, вивів її на перше місце рейтингу.
В мене аж голова закрутилася від твого «головокружитєльного» взліту в гору.

IMG_4424.jpeg

 3 months ago 

Не ну ти ж не перегибай, я старався та до супермену мені ще дуже далеко. Як мінімум треба навчитись випромінювати лазер очима і взлітати як реактивний літак.

 3 months ago (edited)

Нічого я не перегибаю. Я бачила літеру “S” в тебе на грудях. 😂
Я взагалі то надіялася побачити статистику, як минулого разу((( І дізнатися на якому місці українська спільнота ((
Правду кажуть, чоловіки не розуміють натяків.

 3 months ago 

І я хотів побачити, та ще не знайшов.
Яких тільки літер в мене на грудях не було. А от стосовно натяків 1000%

https://steemit.com/makenoise/@alejos7ven/make-noise-week-111-weekly-engagement-report

 3 months ago 

А кажеш, що не супермен.
Потрапити в 10-ку кращих це високий рівень. Молодець. Вітаю тебе з цим. Так тримати 👍🏻
🎆🎇🎆🎇 - надіюсь в держбюджеті не пророблять диру ці феєрверки в твою честь )) 😂

Яких тільки літер в мене на грудях не було.

Тут важливо щоб була саме літера 💲. 🤣😅😂

 3 months ago 

Дякую!!! Я нічого надприродного не зробив, поступово, дисципліновано робив те що мені подобається. + в цих показниках величезна твоя заслуга, думаю відсотків 75% усіх коментарів були написані саме тобі

 3 months ago 

Не може такого бути!!)))
Щоб набрати таку кількість коментарів. Треба всі добові дописи на steemit прокоментувати 😂😅

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61800.05
ETH 2496.29
USDT 1.00
SBD 2.64